رئیس پلیس راهور خطاب به ماموران: مردم را به ناحق جریمه نکنید

کدخبر: ۳۴۲۲۱۷
اقتصادنیوز: رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر پرهیز از جریمه ناحق خطاب به کارکنان پلیس راهور و راه گفت: ماموریت مهم ما حفظ جان و سلامت مردم است پس نباید ابزار ظلم به کسی بشویم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، سردار "سید کمال هادیانفر" در قرارگاه کاهش تصادفات فرماندهی انتظامی استان سمنان دوران خدمت در ناجا را بهترین بستر و موقعیت برای خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: بی تردید خدمت به مردم از بالاترین ثواب‌ها نزد خداوند متعال برخوردارست.

سردار هادیانفر با تاکید بر پرهیز از جریمه ناحق خطاب به کارکنان پلیس راهور و راه اظهارداشت: ماموریت مهم ما حفظ جان و سلامت مردم است پس نباید ابزار ظلم به مردم بشویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش توجه به معیشت کارکنان را از اولویت‌های پلیس راهور ناجا برشمرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته جرقه‌های امید در بین کارکنان راهور افزایش یافته است.

وی انضباط را روح جامعه دانست و با بیان این که نظم و انضباط عمومی در ترافیک و نحوه رانندگی مردم متبلور و مشاهده می‌شود افزود: با اقناع سازی، آموزش همگانی و حضور در رسانه‌های گروهی ایجاد نظم و انضباط ترافیکی را دنبال می‌کنیم.

در ادامه این جلسه وضعیت ترافیک در معابر شهری و جاده‌ای استان سمنان همچنین تلفات ناشی از سوانح رانندگی و تصادفات به دقت مورد بررسی قرارگرفت.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید