انتقاد یک امام جمعه از جولان رباخواران در شهر

کدخبر: ۳۴۴۲۸۷
امام جمعه کلیبر بابیان اینکه رباخواران در شهرستان کلیبر جولان می‌دهند گفت: عده‌ای با عوام‌فریبی و جلب آرای مردم، مرتکب زمین‌خواری، موقوفه خواری، کوه‌خواری و جنگل‌خواری شده‌اند که می‌خواهم دادستان به این موضوع ورود کند.
انتقاد یک امام جمعه از جولان رباخواران در شهر
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدرضا متقی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به این‌که مبارزه با فساد انتظار عموم مردم از قوه قضائیه است اظهار داشت: خوشبختانه رویکرد حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد، قابل تحسین است و انتظار می‌رود افرادی که در بدنه نظام، دولت و مجلس لانه فساد درست کرده‌اند را شناسایی و برخورد کند.

‌امام جمعه کلیبر ادامه داد: قوه قضائیه در برخورد با ریشه‌های فساد و افراد مفسد؛ اعتماد عمومی را بازمی‌گرداند و از طرفی ما به مسئولانی همچون رئیسی نیازمندیم تا دست مفسدان را از بیت‌المال قطع کند.

متقی‌فر بر لزوم استانی و شهرستانی شدن مبارزه با فساد و مفسدان تاکید کرد و گفت: هر جایی مثل استان و شهرستان ما اگر فسادی است باید لانه‌اش را خراب کنند، باید افراد فاسد در هر شرایطی از بین بروند و بدانند که در جمهوری اسلامی بایستی احساس خطر کنند چون از تیغ تیز قانون و عدالت نمی‌توانند فرار کنند.

وی خطاب به دادستان‌های استان و شهرستان کلیبر گفت: از دادستان‌ها می‌خواهم در مبارزه با فساد قاطعانه رفتار کرده و ضمن محاکمه افراد مفسد، آنها را نیز به مردم معرفی کنند از این‌رو تشکل‌های مردمی از دادستان‌های استان و شهرستان در مبارزه با فساد یقیناً حمایت می‌کنند.

امام جمعه کلیبر با ابراز تاسف از این‌که رباخواری در شهرستان اهر جولان می‌دهد، گفت: دادستان شهرستان کلیبر نباید اجازه دهد رباخواران در شهرستان جولان دهند و نفس آنها را بند کند که نفس مردم را بریده‌اند، افرادی مختلفی که قربانی رباخواران شده‌اند شکایت خود را به امام جمعه آورده بودند در حالی که از دست بنده کاری برنمی‌آید بلکه این دادستان و دستگاه قضایی است که باید با رباخواران برخورد کند.

کارنامه دستگاه قضایی ایلام در تعدیل آسیب های اجتماعی قابل دفاع است
نماینده مجلس: نهادهای قضایی به بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال ورود کنند
رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل: صیانت از اراضی ملی وظیفه دستگاه قضایی است

متقی‌فر با انتقاد از این‌که برخی ادارات دولتی به مردم ظلم می‌کنند، بیان داشت: متاسفانه برخی ادارات دولتی در ارائه خدمات عمومی به مردم، یا اصلاً خدمات نمی‌دهند و اگر هم خدمات دادند بسیار محدود است و عدم رسیدگی به مشکلات مردم بعضاً قربانی اختلاف ادارات با یکدیگر می‌شوند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی شهرستان‌ها و استان‌ها وظیفه دارند تا در مبارزه قاطع و شجاعانه با فساد؛ اعتماد مردم را بازگردانند و افراد مفسد در هر لباس و مقامی هم که باشند باید با آنها برخورد صورت گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید