اقدام بی‌سابقه و تعجب‌برانگیز دونالدترامپ

کدخبر: ۳۵۱۷۴۱
اقتصانیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که برادرزاده‌‌ روانکاوش، «مری ترامپ» در کتاب جنجالی خود فاش کرده که عمویش دچار اختلال روانی «نارسیسم» (خودشیفتگی مفرط و خودبزرگ‌بینی کاذب) است، حالا در اقدامی بی‌سابقه در طول دوران ریاست‌جمهوری‌اش، برای نخستین بار به یک اقدام اشتباه خود اذعان و نسبت به آن ابراز پشیمانی کرده‌است.
اقدام بی‌سابقه و تعجب‌برانگیز دونالدترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا؛ رئیس جمهور آمریکا در اقدامی نادر اعتراف کرد که گاهی اوقات از آنچه که در توییتر منتشر می کند پشیمان می شود. او تاکید کرد که بکارگیری شبکه های اجتماعی می تواند به رفتارهای تحریک آمیز منجر شود.

دونالد ترامپ در گفت و گویی که با «دیو پورتنی» بنیانگذار “Bristol Sports” داشت درباره این سوال که آیا افکار دیگری نسبت به آنچه که منتشر کرده است، داشته است، اینگونه پاسخ داد: در بسیاری از اوقات با چین شرایطی مواجه شده ام.

ترامپ با بیان اینکه قصد دارد فعالیت خود را در توییتر با احتیاط بیشتری دنبال کند تاکید کرد که مشکل تنها مربوط به اظهارات و نوشته های او در توییتر نمی شود بلکه گاهی اوقات مشکل اصلی زمانی به وجود می آید که او نوشته ها و حساب های طرفدارانش را توییت می کند.

او با بیان اینکه افرادی را که توییت های آنها را منتشر می کند و یا نوشته هایش را توییت می کند نمی شناسد، گفت: همیشه این توییت ها هستند که باعث مشکل می شوند.

و اما ترامپ در بخشی دیگر از صحبت های خود تاکید کرد که آمریکا ۹۰ درصد از داروی ضد کرونا «رمدسیویر» را در  اختیار دارد.

رمدسیویر که توسط شرکت گیلاد آمریکا تولید شده است نخستین داروی ضد کرونا در جهان است که توسط سازمان بهداشت جهانی تایید شده است.این دارو ابتدا برای مبتلایان به ابولا مورد استفاده قرار گرفت و قیمت ۶ دوز آن ۵۳۲ دلار است.

ترامپ گفت: رمدسیویر تاثیر بزرگی در مبتلایان به کرونا در آمریکا داشته است. دولت توانسته است که ۹۰ درصد از ذخیره جهانی این دارو را در اختیار داشته باشد. تحقیق و پژوهش برای دستیابی به داروهای جدید برای مبازره با کرونا ادامه دارد.

امریکا بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را در سراسر جهان دارد.طبق آخرین آمار بیش از ۴ میلیون نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند و نزدیک به ۱۴۶ هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید