برنامه‎‌های جشن عید قربان در حرم مطهر رضوی

کدخبر: ۳۵۲۸۹۱
اقتصاد نیوز: خراسان رضوی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه‌برنامه‌های جشن عید سعید قربان در حرم مطهر امام رضا(ع) را اعلام کرد.
برنامه‎‌های جشن عید قربان در حرم مطهر رضوی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام‌ حجت گنابادی‌نژاد در این‌باره اظهار کرد: هم‌زمان با شب و روز عید قربان و آغاز دهه ولایت جشن‎های باشکوهی با حضور عموم زائران در حرم ملائک‌پاسبان رضوی برگزار می‌‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: ویژه‌برنامه جشن شب عید قربان امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مهدی میرباقری و مداحی امیر عارف و شعرخوانی محمدرضا غفورزاده در صحن جامع رضوی در حال برگزاری است.

گنابادی‌نژاد اجرای گروه تواشیح فدک الزهرا(س)، مسابقه، پخش تصاویر اجرای نمایش آیینی را از دیگر برنامه‌های شب عید قربان معرفی کرد و گفت: در پایان مراسم ساعت ۲۳ علی ملائکه دعای کمیل را قرائت خواهد کرد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: همچنین برنامه‌های متعددی تدارک دیده ‌شده که با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مهدی میرباقری، مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداحان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و اجرای گروه تواشیح همراه است.

به گفته گنابادی‌نژاد سخنرانی، مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی صحن غدیر نیز از برنامه‎های عید قربان برای زائران غیر ایرانی است.

وی گفت: افزون بر برنامه‎های محوری که در صحن جامع رضوی برگزار می‎شود، کارشناسان پاسخگویی در صحن‎ها حرم مطهر رضوی به‌صورت حضوری پاسخگوی سؤالات اعتقادی، شرعی و مشاوره به زائران هستند.

بر اساس اعلام آستان‌نیوز، گنابادی‌نژاد تاکید کرد: علاقه‌مندانی که در این ایام در حرم مطهر رضوی حضور ندارند، می‌توانند این مراسم را از طریق درگاه اینترنتی رضوی تی‌وی دنبال کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید