در دومین شب کنوانسیون ملی حزب دموکرات

اعلام رسمی نام رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات

کدخبر: ۳۵۶۶۰۹
اقتصادنیوز؛ دموکرات‌ها رسماً «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا را سه‌شنبه شب به عنوان نامزد این حزب معرفی کردند تا در انتخابات پیشرو مقابل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا رقابت کند.
اعلام رسمی نام رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ همانگونه که انتظار می‌رفت که بایدن به عنوان نامزد حزب دموکرات معرفی شد. در شرایط عادی، رای‌گیری این جلسه باید در طبقه ساختمان کنوانسیون در میلواکی برگزار می‌شد، اما سه‌شنبه شب (به وقت محلی) اعلام نظرات درباره نامزدی بایدن به صورت مجازی انجام شد و تصاویر ویدئویی از هیأت‌های هر ایالت و منطقه که حمایت خود را از بایدن اعلام می‌کردند، پخش شد.

«جو بایدن» رسماً نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شد

کنوانسیون حزب دموکرات در حالی برگزار شد که طبق جدیدترین نتایج نظرسنجی «هیل-هریس ایکس»، جو بایدن با اختلاف ۶ درصد از رئیس‌جمهور آمریکا پیش است. 

دموکرات‌ها همچنین در حال راه‌اندازی تلاشی اضطراری برای خنثی کردن اقدامات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای تحت فشار قرار دادن سرویس پستی این کشور هستند.

اعضای حزب دموکرات می‌گویند ترامپ در تلاش است با فشار علیه سرویس پستی که یکی از محبوب‌ترین نهادهای [دولتی] این کشور است، انتخابات نوامبر را سرکوب کند.

دموکرات‌ها همچنین خواستار آن شدند که رئیس پست ۲۴ اوت در خصوص اتهامات درباره سیاست تغییرات جدید که بحث‌برانگیز شده و گفته می‌شود هدف از آن کند کردن روند رای‌گیری پستی است، پاسخگو باشد.

دونالد ترامپ پنجشنبه اعلام کرد در حال ایجاد مانع در مقابل تلاش دموکرات‌ها به منظور لحاظ بودجه برای خدمات پستی آمریکا و زیرساخت‌های انتخاباتی در لایجه جدید کمکی کروناویروس است. 

دموکرات‌های کنگره در همین خصوص گفتند ترامپ در حال تلاش برای ضربه زدن به سرویس پستی است تا بتواند از این طریق شانس خود را برای انتخاب دوباره بالا ببرد، زیرا او در نظرسنجی‌های انتخاباتی از جو بایدن عقب است.

به گفته کارشناسان، نگرانی درباره ابتلا به «کووید-۱۹» مانع نیمی از رای‌دهندگان آمریکایی پای صندوق‌های رای در انتخابات سوم نوامبر خواهد شد.

مخالفت ترامپ با برگزاری انتخابات به شیوه پستی در حالی است که آمریکا در جایگاه نخست کشورهای درگیر با کرونا قرار دارد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید