روسیه: ادعای آمریکا در مورد برجام را غیرمنطقی است

کدخبر: ۳۵۶۸۰۴
میخاییل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین، در توییتی نوشت: «آمریکا مدعی می شود که همچنان شرکت کننده در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) می ماند.
روسیه: ادعای آمریکا در مورد برجام را غیرمنطقی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، یک مقام روس در مورد ادعای حضور آمریک در برجام نوشت: «با توجه به دستور ترامپ در مورخه ۸ ماه می سال ۲۰۱۸ که پایان مشارکت آمریکا از برجام را اعلام کرد، بسیار غیرمنطقی به نظر می رسد.»

میخاییل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین، در توییتی نوشت: «آمریکا مدعی می شود که همچنان شرکت کننده در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) می ماند.

این ادعا از جمله باتوجه به دستور ترامپ در مورخه ۸ ماه می سال ۲۰۱۸ که پایان مشارکت آمریکا از برجام را اعلام کرد، بسیار غیرمنطقی به نظر می رسد.»

رییس جمهور آمریکا در اردیبهشت ماه سال ۹۷ خروج کشورش از برجام را اعلام کرد و تحریم های رفع شده توسط این توافق را در دو مرحله در ۱۵ مردادماه و ۱۴ آبان ماه علیه ملت ایران بازگرداند. 

مقامهای آمریکایی در ماههای اخیر مدعی شده اند که آمریکا همچنان در برجام حضور دارد و خواستار تمدید محدودیت تسلیحاتی در مورد ایران و بکارگیری مکانیسم ماشه برای بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه ایران شده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید