امارات امضای توافقنامه امنیتی با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

کدخبر: ۳۵۷۱۱۳
مدیر اداره همکاری امنیتی بین المللی در وزارت خارجه امارات اخبار رسانه‌های صهیونیستی درباره امضای توافقنامه امنیتی با رژیم صهیونیستی در چارچوب معاهده صلح را تکذیب کرد.
امارات امضای توافقنامه امنیتی با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سالم محمد الزعابی، مدیر اداره همکاری امنیتی بین‌المللی در وزارت خارجه و همکاری بین‌المللی امارات گفت که اخبار برخی رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر امضای توافقنامه همکاری در زمینه امنیت داخلی در چارچوب معاهده صلح بین ابوظبی-تل‌آویو صحت ندارد.

او تأکید کرد که هدف اصلی از امضای معاهده صلح بین ابوظبی و تل‌آویو، برقراری روابط اقتصادی و علمی در زمینه تکنولوژی، هوش مصنوعی، بهداشت و آموزش است و این معاهده در راستای توافق امنیتی نیست.

طبق گزارش خبرگزاری امارات(وام)، الزعابی همچنین از رسانه‌ها خواست در انتشار اخبار دقت لازم را داشته و اخبار را از منابع موثق دریافت کنند.

در چند روز گذشته برخی رسانه‌های صهیونیستی از برقراری تماس‌هایی بین وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و امارات برای امضای توافقنامه امنیتی در آینده نزدیک خبر داده بودند.

امارات متحده عربی پس از سال‌ها روابط مخفیانه با رژیم صهیونیستی، سرانجام هفته گذشته آشکارا از توافق با این رژیم درباره برقراری روابط خبر داد.

تصمیم امارات برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی با مخالفت گسترده مقامات فلسطینی و کشورهای اسلامی همراه بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید