هشدار دولت ترامپ به معترضان؛ همه گزینه‌ها رو میز است

کدخبر: ۳۵۸۶۲۵
اقتصادنیوز؛ «چاد ولف»، سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا در مصاحبه گفته همه گزینه‌ها از جمله اعزام نیروهای پلیس فدرال روی میز قرار دارند.
هشدار دولت ترامپ به معترضان؛ همه گزینه‌ها رو میز است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرپرست وزیر امنیت داخلی آمریکا امروز یکشنبه گفته همه گزینه‌ها برای مقابله با ناآرامی‌ها در شهر «پورتلند» روی میز قرار دارد.

«چاد ولف» در مصاحبه با «ای‌بی‌سی» گفته همه گزینه‌ها از جمله اعزام نیروهای پلیس فدرال روی میز قرار دارند.

اظهارات ولف در حالی مطرح شده که امروز رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند یک نفر در تظاهرات‌ها در شهر پورتلند کشته شده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته بود با آنکه شهر پورتلند آمریکا در سه ماه اخیر صحنه اعتراضات علیه تبعیض‌ها، خشونت‌های نژادپرستانه و ضدیت با مواضع دولت دونالد ترامپ بوده گروهی از حامیان ترامپ با سوار بر خودروهای خودشان در این شهر تجمع حمایتی از ترامپ ترتیب دادند.

به گزارش این روزنامه، بعد از این تجمع خودرویی حامیان ترامپ یک مرد بر اثر تیراندازی در شهر پورتلند ایالت اورگان جانش را از دست داد.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکایی، پورتلند طی سه ماه اخیرر به صورت مستمر صحنه اعتراض علیه تبعیض‌ها و خشونت ساختاری پلیس علیه سیاه پوستان و اقلیت‌ها بوده است.

از زمان کشته شدن «جورج فلوید» در اقدام وحشیانه پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس آمریکا و شروع اعتراضات سراسری به خشونت‌ها و تبعیض‌های ساختاری نژادی، پورتلند یکی از کانون‌های اصلی اعتراضات بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید