انتقادات صریح سردار سنایی‌راد از توافق امارات و اسرائیل

کدخبر: ۳۵۹۳۰۲
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یعنی شراکت حاکمان امارات در کشتار مردم فلسطین، منطقه و همکاری در جنایات این رژیم کودک کش است.
انتقادات صریح سردار سنایی‌راد از توافق امارات و اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با وزیر، معاونان، مدیران و رؤسای وزارت آموزش و پرورش در سی و چهارمین اجلاس آموزش و پرورش، که اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی به دنیای اسلام، جهان عرب و کشورهای منطقه و به مسئله مهم فلسطین دانستند، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در واقع اقدامی برای جبران بی عملی، بی تفاوتی و بی حسی حاکم بر سران کشورهای اسلامی بود.

وی موضع مقام معظم رهبری به اقدام نابخردانه سران امارات متحده را گویای دیپلماسی عزتمندانه و انقلابی در مقابل رویکرد منفعلانه، سازش طلبی و خیانت برخی سران کشورهای اسلامی دانست و ادامه داد: با اقدام نابخردانه سران امارات متحده عربی به نوعی قرارداد کمپ دیوید تکرار شد و مقام معظم رهبری با بیانات مهم خود این بی تفاوتی حاکمان جهان عرب را جبران کردند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: تجربه تاریخی نشان می‌دهد اینگونه اقدامات بجز تلاشی نافرجام برای رسمیت بخشیدن به حاکمیت جعلی و غیر قانونی رژیم صهیونیستی بر سرزمین‌های اشغالی و تثبیت روندهای ناشی از اقدام صهیونیست‌ها در اشغال سرزمین فلسطین مانند آوارگی فلسطینیان و ادعاهای دروغین و توسعه طلبانه آنها چیز دیگری برای آنها نخواهد داشت.

سنایی راد

سردار سنایی‌راد تصریح کرد: آنچه اتفاق افتاده تکرار خیانتی است که انور سادات حاکم وقت مصر چندین سال پیش انجام داد و اولین کشوری بود که در میان مسلمانان خنجر را از پشت به آرمان آزادی فلسطین زد و به جای کمک به ملت مظلوم فلسطین بدنامی و ننگ را برای خودش در تاریخ به یادگار گذاشت.

وی با بیان اینکه به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی خیانت به جهان اسلام و آرمان مقدس فلسطین است، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی همواره موجب ناامنی در منطقه بوده و بر اساس اشغال گری و به صورت نا مشروع شکل گرفته و تداوم حیات ننگین آن نیز همواره با اقدامات تجاوزکارانه همراه بوده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به جنایات متعدد صهیونیست‌ها در سطح منطقه گفت: جهانیان شاهد جنایات متعدد صهیونیست‌ها در سال‌های گذشته و در سوریه، سرزمین‌های اشغالی و جنوب لبنان بوده‌اند که هر کدام از این اقدامات جنایتی علیه بشریت بوده است.

سردار سنایی‌راد تصریح کرد: این نوع قراردادها یعنی شراکت حاکمان امارات در کشتار مردم مظلوم فلسطین و منطقه و همکاری در جنایات وحشیانه این رژیم کودک کش است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید