مشاور معاون ترامپ حامی بایدن شد

کدخبر: ۳۶۲۰۲۲
به دنبال کاهش محبوبیت ترامپ در میان هم حزبی‌های خود، "اولیویا تروی" مشاور پیشین مایک پنس روز پنجشنبه اعلام کرد که به کمپین جمهوریخواهان علیه دونالد ترامپ پیوسته است.
مشاور معاون ترامپ حامی بایدن شد

به گزارش اقتصادنیوز ایرنا به نقل از  نشریه هیل گزارش داد: تروی مشاور پیشین معاون ترامپ اعلام کرد، در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به دلیل عدم مهار ویروس کرونا توسط دولت ترامپ به جو بایدن نامزد دموکرات‌ها رای خواهم داد.

تروی در بیانیه‌ای اظهار کرد، ترامپ در ایمن نگهداشتن شهروندان آمریکا (در مقابل کرونا) شکست خورده است.

تروی افزود: اگر رییس جمهوری آمریکا شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته بود و حتی اقدام کوچکی برای جلوگیری از  این بیماری انجام می‌داد، سرعت همه‌گیری بیماری کند می‌شد و  جان بسیاری از مردم در امان می‌ماند.

تروی افشا کرد که ترامپ در یکی از جلسات تیم کارشناسی کرونا در کاخ سفید گفت که کرونا چیز خوبی است زیرا وی دیگر لازم نیست تا با این مردم چندش آور و نفرت انگیز دست بدهد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، روز به روز به تعداد جمهوریخواهان برای پیوستن به دموکرات‌ها و تصمیم رای دادن به بایدن افزایش پیدا می‌کند.

پیش از تروی، مایلز تیلر مقام پیشین وزارت امنیت داخلی آمریکا و جاش ونابل معاون وزیر آموزش به کمپین جمهوریخواهان علیه ترامپ پیوسته بودند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و عدم مهار این ویروس توسط دولت ترامپ تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در کشور جان خود را از دست داده‌اند و ۶ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۰۱ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید