ثبت نام جدیدی برای کارت بلیت خبرنگاران در کار نیست

کدخبر: ۳۶۳۸۸۷
​اقتصادنیوز :‌مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی توضیحاتی درباره مراجعه برخی خبرنگاران به سامانه تهران من برای دریافت کارت بلیت، بیان کرد.
ثبت نام جدیدی برای کارت بلیت خبرنگاران در کار نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ،عمار سعیدیان‌فردرباره دریافت کارت بلیت خبرنگاران و شائبه فراهم شدن امکان ثبت‌نام در سامانه تهران من، اظهار کرد: افرادی که در سال گذشته کارت بلیت دریافت کرده‌اند و مدارکشان کامل است نیاز به انجام هیچ اقدامی ندارند؛ اما افرادی که برای نخستین‌بار قرار است کارت بلیت دریافت کنند، اگر ثبت‌نام کرده و تأیید شده‌اند ولی هنگام ثبت‌نام عکس 3*4 بارگذاری نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه تهران من، عکس خود را در قسمت پروفایل، قرار دهند. 

وی ادامه داد: دیروز گفته شد این دسته از خبرنگاران به سامانه ticket.tehran.ir مراجعه و عکس خود را بارگذاری کنند اما برای سهولت کار خبرنگاران اعلام کردیم این افراد از طریق تهران من، عکس مناسبی در پروفایل خود قرار دهند، اما این امر به معنای ایجاد شرایط  مجدد برای ثبت‌نام خبرنگاران در سامانه تهران من نیست؛ ضمن اینکه مهلت قانونی این کار مدت‌ها پیش به پایان رسیده است.

 مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی تصریح کرد: تاکنون برای 2هزار و 60 خبرنگار کارت بلیت در نظر گرفته شده و مراحل تخصیص آنها در حال انجام است. به‌تدریج پیامک نحوه شارژ کارت بلیت به این افراد ارسال خواهد شد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید