تعداد فوتی های کرونا بالاخره نزولی شد؛

تعداد بیماران بدحال کرونایی بازهم رکورد زد

کدخبر: ۳۶۶۴۷۱
در حالیکه در یک هفته گذشته رقم جانباختگان روزانه کرونا بالاتر از 200 نفر بود اما امروز این آمار به 195 نفر تقلیل پیدا کرد.
تعداد بیماران بدحال کرونایی بازهم رکورد زد

به گزارش اقتصادنیوز، آمار اعلام شده از میزان شیوع کرونا در روز جاری، 2 آمار امیدوار کننده و 2 آمار نگران کننده داشت. براین اساس میزان مرگ و میر کاهش یافت اما هنوز وضع بیماران بدحال قرمز است.

با استناد به آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت میزان فوتی‌ها به 195 نفر رسیده است. میزان مبتلایان روزانه نیز به کمتر از 4 هزار نفر رسید اما متاسفانه آمار امروز هم نگران کننده بود چه آنکه مجموع مبتلایان هفتگی و بیماران بد حال هنوز در حال رکورد زنی هستند و روند صعودی دارند.

در حالیکه در یک هفته گذشته رقم جانباختگان روزانه همواره بالاتر از 200 نفر بود اما امروز این آمار به 195 نفر تقلیل پیدا کرد. 

از سوی دیگر شمار مبتلایان روزانه نیز که طی 4 روز گذشته بالاتر از 4 هزار نفر ایستاده بود، امروز با 267 نفر کاهش، پایین تر از این محدوده قرار گرفته و به 3 هزار و 875 نفر رسید.

اما با تکیه بر این آمار نمی‌توان وضعیت کرونا در ایران را آرام توصیف کند چرا که تعداد بیماران بدحال روندی صعودی و نگران کننده دارد آنچنان که تعداد بیماران بدحال در روز جاری به 4 هزار و 439 نفر رسید که حکایت از رکودشکنی جدید در ششمین روز متوالی دارد.

از سوی دیگر با وجود اینکه تعداد مبتلایان در روز جاری 6 درصد کاهش داشت اما میزان مبتلایان هفتگی کرونا همچنان روندی صعودی دارد، این میزان در روزجاری به 28 هزار و 134 نفر رسید که این رقم در میان مجموع مبتلایان هفتگی بی سابقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید