مدرسه شدن خودروی آقای نماینده/ ادامه ماجراهای دناپلاس

کدخبر: ۳۶۸۴۰۲
یک نماینده مجلس، خودروی دناپلاس خود را برای ساخت مدرسه اهدا کرد.
مدرسه شدن خودروی آقای نماینده/ ادامه ماجراهای دناپلاس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، این روزها که کرونا، دست از سر مردم بر نمی‌دارد و دانش‌آموزان را خانه نشین کرده است، مسؤولان سازمان نوسازی مدارس کشور، به فکر روزهای بعد از کرونا هستند و دنبال راه حلی هستند که تمام دانش‌آموزان در تمام مناطق کشور صاحب مدرسه شوند.

در همین راستا پویش آجر به آجر هم شکل گرفته است و هر کسی با هر میزان وجهی که بتواند در این مسیر گام بر می‌دارد؛ این پویش همه را درگیر خود کرده است، از خبرنگاران گرفته تا بازیگران و ورزشکاران را و حالا نمایندگان مجلس هم پای کار آمدند. 

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خودروی دناپلاس خود را که چند روز پیش جهت سرکشی به حوزه انتخابیه تحویل گرفته بود، برای ساخت مدرسه در یکی از نقاط محروم اهدا کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن اهدای این خودرو به سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان، ساخت یک باب فضای آموزشی در روستای «پاربیجار» استان گیلان را خواستار شد.

مقرر شد تا مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان خودروی فوق را به فروش رسانده، و عواید حاصل از آن را جهت جانمایی و احداث یک مدرسه در روستای پاربیجار استان گیلان هزینه کنند.

ورود نماینگان مردم به عرصه مدرسه سازی می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای تصویب اعتبارات مناسب‌تر جهت ساخت فضاهای آموزشی و همچنین مشوقی برای مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید