رسانه حامی ترامپ هم پشت بایدن درآمد

کدخبر: ۳۷۰۶۶۴
نتایج نظرسنجی اخیر فاکس نیوز نشان می دهد که بایدن در مورد اعتماد و صداقت ۱۵ امتیاز نسبت به ترامپ پیشتاز است.
رسانه حامی ترامپ هم پشت بایدن درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، براساس این گزارش، ۵۲ درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که بایدن در مقایسه با ترامپ صادق تر و با اعتماد تر است، از طرف دیگر ۳۷ درصد نیز ترامپ را در مقایسه با بایدن قابل اعتماد تر دانسته اند.

بایدن همچنین توانست در موضوع دیگری در نظرسنجی فاکس نیوز پیشی بگیرد و آن اهمیت وی به مردم آمریکا بود.

نتایج نظرسنجی فاکس نیوز نشان می دهد که ۵۶ درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که بایدن به آنان اهمیت می دهد اما ۴۳ درصد ترامپ را فردی می شناسند که به انان اهمیت می دهد.

به گزارش فاکس نیوز، نتایج نظرسنجی در مورد صداقت ترامپ مانند نتایج نظرسنجی هایی می باشد که در سال ۲۰۱۶ پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت گرفت.

هیلاری کلینتون نامزد سابق دموکرات ها نیز در سال ۲۰۱۶ در نظرسنجی ها نتوانست موافقت مردم در مورد صداقت و اعتماد را کسب کند و ۶۴ درصد از شرکت کنندگان بر این باور بودند که کلینتون فرد مورد اعتمادی نیست.

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه برای دور دوم ریاست بر کاخ سفید، با جو بایدن رقیب دموکرات خود به رقابت می‌پردازد.

بایدن به همکاری های چند جانبه متعهد است و در دوره زمامداری باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا، به چهره ای آشنا برای متحدان دیرینه و شرکای ایالات متحده تبدیل شد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه هفته جاری برگزار می شود تا سرنوشت چهل و ششمین مستاجر کاخ سفید مشخص شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید