آماده‌باش کامل ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ سوریه

کدخبر: ۳۷۳۹۶۰
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آماده‌باش کامل نیرو‌های این رژیم برای مقابله با پاسخ احتمالی سوریه خبر داد.
آماده‌باش کامل ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم آماده واکنش احتمالی سوریه در ارتباط با تجاوز بامداد امروز جنگنده‌های صهیونیست است.

آویخای ادرعی روز چهارشنبه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در آماده باش کامل برای مقابله با واکنش نظامی سوریه به حملات هوایی بامداد چهارشنبه است.

این مقام صهیونیست همچنین مدعی شد در تجاوز هوایی این رژیم به خاک سوریه هشت نقطه مربوط به نیرو‌های ایرانی و سوری در اطراف دمشق هدف قرار داده است. ادرعی مدعی شد تجاوز بامداد امروز این رژیم حامل پیامی برای ایران و سوریه بود تا از نزدیک شدن به مرز‌های اراضی اشغالی اجتناب کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد در پی کار گذاشته شدن چند بمب در بلندی‌های جولان، روز چهارشنبه حملاتی هوایی را به اهداف ایران و سوریه در جنوب سوریه انجام داد. ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد هواپیماهایش تاسیسات ذخیره سازی، مجتمع‌های نظامی و سامانه‌های موشکی زمین به هوای سوریه را هدف قرار دادند.

خبرگزاری دولتی سوریه، سانا، بامداد چهارشنبه اعلام کرد پدافندی هوایی ارتش موفق به مقابله با تجاوز هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک