عارف: اوج شیوع کرونا زمان مناسبی برای نقدهای سیاسی نیست

کدخبر: ۳۷۴۲۱۰
محمدرضا عارف در توییتی نوشت: اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست.
عارف: اوج شیوع کرونا زمان مناسبی برای نقدهای سیاسی نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، متن توییت‌های محمدرضا عارف به شرح زیر است: امروز، بیش از گذشته مسائل اقتصادی و سیاسی به سلامت و بهداشت جامعه گره خورده است. بحران سرمایه اجتماعی، نباید مانع همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا شود؛ چرا که کاستن اثرات مهلک پاندمی کرونا جز با مدیریت یکپارچه و واحد و همراهی مردم میسر نمی‌شود.

‌امروز بر همه ما ضروری‌ است به مصوبات ستاد کرونا و بیانیه آقای رییس‌جمهور عمل و دیگران را به رعایت بیشتر ترغیب کنیم و به خاطر جان عزیزانمان، به خاطر ایران بی‌تفاوت نباشیم.

‌امروز متاسفانه شرایط اقتصادی، سلامت و آرامش مردم را مختل کرده و بر شیوع این ویروس دامن می‌زند. نقدهای به‌جایی دارید از عملکرد دولت و همه مدیران در سال‌های گذشته. ما هم در جریان اصلاح‌طلبی با پذیرش ضعف‌های خود، نقدهای بسیار جدی داریم به رویکرد دولت و آقای رییس‌جمهور!

اما در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گزاری و نقدهای سیاسی نیست. به عنوان یک معلم کوچک، از همه شما درخواست می‌کنم دولت را در طرح ممنوعیت رفت‌وآمد و مدیریت این بلای خانمان‌سوز یاری کنیم. کرونا جز با همکاری و تعهد بالای ملت و دولت، قابل کنترل نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید