ترامپ برای روز تحلیف بایدن برنامه دارد

کدخبر: ۳۷۶۰۰۳
دونالد ترامپ قصد دارد در روز تحلیف جوبایدن به عنوان رییس جمهوری جدید آمریکا، فعالیت کمپین انتخاباتی ۲۰۲۴ خود را آغاز کند.
ترامپ برای روز تحلیف بایدن برنامه دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دیلی بیست به نقل از سه منبع آگاه افزود: ترامپ رییس جمهوری آمریکا در راه اندازی کمپین انتخاباتی خود با مشاوران و معتمدین نزدیک خود مشورت کرده است.

براساس این گزارش، اگر تلاش های حقوقی ترامپ برای لغو انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ناکام بماند، وی برنامه انتخاباتی سال ۲۰۲۴ خود را در روز تحلیف بایدن ارائه خواهد کرد.

پیش از این شبکه بلومبرگ گزارش داده بود که ترامپ در صورت شکست در انتخابات ۲۰۲۰ برای انتخابات ۲۰۲۴ آماده می شود.

طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط مرکز اینسایت، ۶۶ درصد از حامیان جمهوریخواهان همچنان حاضر هستند تا در صورت نامزدی ترامپ در سال ۲۰۲۴ به وی رای بدهند.

رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا و تیم‌ وی در حالی به دنبال برگزاری انتخابات اخیر مدعی تقلب در برخی ایالت‌ها شدند که نه تنها نتوانستند مدرکی دال بر اثبات ادعاهایشان ارائه کنند، بلکه یکی پس از دیگری شکست‌های حقوقی برای آنها رقم می‌خورد.

شبکه فاکس نیوز گزارش داد، دادگاه تجدید نظر فدرال در حالی پرونده شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ نامزد بازنده جمهوری‌خواه در ۱۳ آبان را در پنسیلوانیا مختومه اعلام کرد که این اعلام اثبات کننده شکستی دیگر برای دونالد ترامپ و تیم حقوقی‌ وی محسوب می شود که بارها مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده بودند.

چند روز پیش نیز یک قاضی پنسیلوانیا با درخواست کمپین ترامپ برای شمارش نکردن آرای غیابی مخالفت کرد. در این میان بود که دیوان عالی پنسیلوانیا نیز شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ درباره بروز تقلب در روند رأی گیری این ایالت را رد کرد.

ترامپ با نادیده گرفتن نتایج رسمی انتخابات در این مدت بارها در حساب توئیتری خود مدعی  پیروزی در انتخابات و وجود تقلب در آرای انتخاباتی شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید