تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا اول فروردین ١٤٠٠

کدخبر: ۳۷۶۳۷۰
اقتصادنیوز :‌مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران از تمدید اعتبار دفترچه های بیمه شدگان این سازمان تا اول فروردین ماه ١٤٠٠ به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا اول فروردین ١٤٠٠

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، دکتر داود حاج قاسمعلی اظهارکرد: دفترچه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران که تاریخ اعتبارشان از ابتدای سال ٩٩ به اتمام رسیده به مدت شش ماه تا یکم فروردین ١٤٠٠ تمدید شده است تا کسانی که برگه سفید دارند، نیازی نباشد که برای تمدید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: به تمامی موسسات درمانی اعلام شده که تمامی دفترچه های بیمه سلامت تا مدت زمان اعلام شده حتی برای دریافت خدمات معمولی غیرالکترونیک دارای اعتبار و قابل پذیرش هستند.

وی با اشاره به اینکه دفترچه حدود ٦ میلیون نفر در کشور تاکنون تمدید اعتبار شده است، گفت: با این اقدام مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان کاهش قابل توجهی یافته است.

حاج قاسمعلی ادامه داد: هر ماه حدود یک میلیون چاپ دفترچه در دفاتر پیشخوان صورت می گیرد که این موضوع به دلیل تمدید اعتبار سیستمی نسبت به قبل کمتر شده است.

مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران در پایان گفت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شماره گیری #١٦٦٦* می توانند کد ملی خود را وارد و نسبت به تمدید اعتبار دفترچه خود اطمینان حاصل کنند و موسسات درمانی نیز با همین اقدام می توانند نسبت به پذیرش بیمه شدگان سازمان اقدام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید