بررسی کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری در حزب کارگزاران

کدخبر: ۳۷۸۲۸۷
کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی به مرحله بررسی شخصیت‌ها برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ورود کرده است.
بررسی کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری در حزب کارگزاران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در  جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران که برای نخستین‌بار به صورت آنلاین و به ریاست محسن هاشمی برگزار شد، سیدحسین مرعشی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری جلسات مستمر کمیته سیاسی حزب درباره انتخابات ۱۴۰۰، از ورود این کمیته به مرحله بررسی شخصیت‌ها برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

رئیس کمیته سیاسی کارگزاران سازندگی ایران همچنین با بیان روند تدوین برنامه انتخاباتی حزب و اصلاحات آن، سیاست‌ها و برنامه‌های پیشنهادی این کمیته برای انتخابات ریاست جمهوری را جهت تصویب مطرح کرد.

بر این اساس، با تصویب شورای مرکزی ورود حزب کارگزاران سازندگی ایران به انتخابات ۱۴۰۰ «برنامه‌محور» خواهد بود.

همچنین مقرر شد حزب کارگزاران سازندگی ایران، تیم پیشنهادی خود را برای اداره دولت آینده، پیش از انتخابات و پس از مشورت با نامزد اصلی ریاست جمهوری و شخصیت های محوری جبهه اصلاحات اعلام کند.

جمع‌بندی شورای مرکزی درباره برنامه حزب کارگزاران سازندگی ایران در انتخابات آتی نیز بر این شد که پس تصویب آن در جلسه آینده شورا، برنامه مصوب برای اعلام نظر کارشناسان و متخصصان منتشر شده و پس از اخذ نظریات و اصلاحات احتمالی، برای تصویب نهایی به شورای مرکزی باز گردد.

تأکید بر برگزاری به موقع کنگره سراسری و کنگره‌های استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دغدغه‌ای بود که از سوی غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران مطرح شد.

پس از ارائه گزارش محمد عطریانفر، رئیس کنگره و مجید صالحی، رئیس دفتر ویژه کنگره سراسری درباره روند انجام مقدمات و همچنین مشکلات و ملاحظات برگزاری آنلاین آن، شورای  بر برگزاری کنگره در وقت مقرر - ترجیحا دهه سوم دی‌ماه ۹۹ تأکید کرد.

همچنین در این جلسه اعضای شورای مرکزی نقش کنگره سراسری به عنوان عالی‌ترین رکن حزب را در تصمیمات نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خاطرنشان کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید