توضیحات دادستان قم درباره حادثه گروگانگیری

کدخبر: ۳۷۸۷۰۰
اقتصادنیوز :‌ دادستان عمومی و انقلاب استان قم از بازداشت عامل گروگانگیری در قم خبر داد و گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که گروگانگیر مدتی قبل اقدام به قتل همسر برادر خود کرده بود و در تهران نیز یک خانم را به قتل رسانده و تاکنون متواری بود.
توضیحات دادستان قم درباره حادثه گروگانگیری

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از روابط عمومی دادسرای قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غریب از بازداشت عامل گروگانگیری در قم خبر داد و اظهار داشت: حوالی ساعت 12 ظهر امروز گزارش گروگانگیری در یک اتوبوس واصل شد و دستورات قضائی لازم در این خصوص صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که گروگانگیر مدتی قبل اقدام به قتل همسر برادر خود کرده بود و در تهران نیز یک خانم را به قتل رسانده بود و تاکنون متواری بود.

وی یادآور شد: این فرد امروز اقدام به گروگانگیری در یک اتوبوس با شش سرنشین کرده بود که در نهایت با انجام اقدامات لازم و تدابیر پیش‌بینی ‌شده فرد گروگانگیر تسلیم و بازداشت شد.

غریب با بیان اینکه فرد گروگانگیر مسلح بود گفت: خوشبختانه هیچ ‌یک از گروگان‌ها آسیب ندیدند و تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده زیر نظر دادستانی در حال انجام است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید