واکنش جرج کلونی به سخنان تند تام کروز هنگام فیلم برداری «ماموریت غیرممکن»

کدخبر: ۳۸۰۰۵۲
جرج کلونی در پاسخ به واکنش تام کروز در برابر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی کرونا توسط تیم سازندگان فیلم جدیدش، گفت پاسخ او زیاد از حد نبود اما من روش دیگری را ترجیح می‌دهم.
واکنش جرج کلونی به سخنان تند تام کروز هنگام فیلم برداری «ماموریت غیرممکن»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، جرج کلونی در پاسخ به واکنش تام کروز به عوامل حاضر در صحنه ساخت فیلم هفتم از «ماموریت غیرممکن» و عصبانی شدنش گفت که درک می‌کند او چرا اینقدر عصبانی شد اما آن حرف‌ها نمی‌توانست حرف‌هایی باشد که او بخواهد بزند.

کلونی مجبور شد در این باره صحبت کند و این زمانی بود که او در برنامه شبانه هاوارد استرن حاضر شد تا به معرفی فیلم جدیدش «آسمان نیمه شب» بپردازد.

کلونی به استرن گفت: او بیش از حد واکنش نشان داد، زیرا این یک مشکل بزرگ است. یکی از دوستان من که دستیار کارگردان یک سریال است تقریباً در همین موقعیت قرار گرفت اما با چنین واکنشی روبرو نشد.

پس از انتشار فایل صوتی سخنان کروز این فایل بسیار پرمخاطب شد و جزو وایرال‌های هفته قرار گرفت، اما وی به دلیل سخنانی تا این حد پرخاشجویانه با عوامل ساخت فیلمش با انتقاد روبرو شد.

این بازیگر و تهیه‌کننده عوامل فیلم را به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های کرونا تهدید به اخراج هم کرد.

این در حالی است که ساخت این فیلم در ماه اکتبر پس از آنکه ۱۲ نفر از عوامل تولید با تست مثبت کرونا روبرو شدند، متوقف شده بود.

کلونی گفت اگر در چنین وضعیتی قرار می‌گرفت چنین واکنشی نشان نمی‌داد.

کلونی عنوان کرد: در این سطح با آن برخورد نمی‌کردم. کسی را بیرون نمی‌کردم. وقتی در موقعیت قدرت هستی، باید مسئولانه برخورد کنی و او در این مورد کاملاً به حق بود. بله اگر تولید متوقف شود یک گروه از افراد کارشان را از دست می‌دهند و همه باید مسئولیت‌پذیر باشند. فقط من به این روش برخورد نمی‌کنم و فکر نمی‌کنم همه را من باید در مسیر درست قرار بدهم.

کلونی در ادامه گفت: اگر فرد خاصی را مخاطب کنی شاید الزاماً کمکی نکند. ولی هر کسی روش خودش را دارد. آنهایی که در محل فیلمبرداری بودند بیشتر می‌توانند در این باره حرف بزنند. اما من درک می‌کنم او چرا این طور عمل کرد، و اصلاً کار نادرستی نکرد. فقط نمی‌دانم تا این حد شخصی برخورد می‌کردم یا نه. شاید او ۱۰ - ۱۵ بار شاهد این رفتار بود.

فیلم جدید کلونی یعنی «آسمان نیمه شب» ۲۳ دسامبر از نتفلیکس برای نخستین بار نمایش داده می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید