روحانی مردم نمره 20 گرفتند اما دولت نه

کدخبر: ۳۸۲۲۳۴
رئیس جمهور گفت: به مردم عزیز ایران می‌گویم که آنها 2 نمره 20 را به دست ‌آورده‌اند که البته تا پایان سال باز هم زمان داریم، ولی دولت نتوانسته نمره 20 بگیرد.
روحانی مردم نمره 20 گرفتند اما دولت نه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،‌ حجت‌الاسلام حسن روحانی در حاشیه نشست سران قوا که امروز (دوشنبه 8 دی ماه) به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به مردم عزیز ایران می‌گویم که آنها 2 نمره 20 را به دست ‌آورده‌اند که البته تا پایان سال باز هم زمان داریم، ولی دولت نتوانسته که نمره 20 را بگیرد.

وی افزود: مردم ایران در مقاومت و ایستادگی و در برابر  جنگ اقتصادی و تحریم‌های ضد بشری و انسانی آمریکا نمره 20 گرفته و در برابر ویروس کرونا هم ملت ایران با ایستادگی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمره 20 دیگری گرفتند.

رئیس جمهور افزود: در جلسه امروز سران قوا عمدتاً در سه موضوع با هم صحبت کردیم؛ باید تحریم‌ها را بی اثر کرده و در قدم بعدی تحریم را بشکنیم.

روحانی گفت: در این زمینه‌ها گفتگوهای خوبی با یکدیگر داشتیم و نسبت به شیوه‌ها و قدم‌هایی که باید با یکدیگر برداریم، گفتگو کردیم.

وی گفت: نظرات ما نزدیک و مشابه یکدیگر است و این بحث را در جلسه بعدی سران قوا ادامه خواهیم داد.

رئیس جمهور در باره لایحه بودجه 1400 خاطرنشان کرد: این لایحه به مجلس تقدیم شده و در اختیار نمایندگان است، ضمن این که نمایندگان در حال بررسی آن هستند.

ادامه دارد...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید