انتقاد تند مسیح مهاجری از حدادعادل: اعتراف کنید از شکست ترامپ زخم خورده اید /مشکل را به گردن سکه و ارز نیندازید

کدخبر: ۳۸۶۹۳۳
متأسفانه کشور ما به میدان تاخت و تاز بداخلاق‌های سیاسی از جناح‌های مختلف تبدیل شده است.
انتقاد تند مسیح مهاجری از حدادعادل: اعتراف کنید از شکست ترامپ زخم خورده اید /مشکل را به گردن سکه و ارز نیندازید

به گزارش اقتصادنیوز، مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر حدادعادل نوشت: یکی از این افراد، اخیراً گفته است: «معلوم نیست در ماه‌های بهمن و اسفند و فروردین و اردیبهشت و خرداد چه اتفاق‌هائی بیفتد و پیوست تبلیغاتی دشمن با افکار عمومی چه بکند. مسلماً نظام سلطه راضی نیست ما در انتخابات 1400 دولتی از جنس مجلس داشته باشیم. بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی و مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پائین بیاید و مردم به یک سمت و سو بروند».

 

قبل از او نیز بعضی از فعالان جناح اصولگرا همین مطلب را با ادبیاتی مشابه به زبان آورده بودند. منظور این نیست که جناح اصولگرا بداخلاق است و جناح اصلاح‌طلب از این قبیل بداخلاقی‌ها مبراست. متأسفانه کشور ما به میدان تاخت و تاز بداخلاق‌های سیاسی از جناح‌های مختلف تبدیل شده است.

RKllgARUlUqE

معنای روشن آنچه این فعال دانه‌درشت جناح سیاسی اصولگرا و همسرایان او به زبان آورده‌اند اینست که اگر شرایط جهانی به سمت و سوئی رفت که قیمت ارز و سکه پائین آمد و گشایشی در معیشت مردم کشورمان پیدا شد، مشتاقان رسیدن به صندلی ریاست جمهوری باید نگران شوند، زیرا ممکن است رقیبشان برنده انتخابات ریاست جمهوری 1400 شود!

این قبیل سخنان را افراد مدعی انقلابی‌گری با پیراهن بدون یقه و دکمه بسته و محاسن و ظاهری دلسوز برای مردم به زبان می‌آورند.

شما از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زخم خورده‌اید و چون نمی‌توانید آشکارا به این واقعیت اعتراف کنید، مشکل خودتان را به گردن کاهش قیمت ارز و سکه می‌اندازید. نفستان از جای گرم درمی‌آید و از زخم‌های کاری اقتصادی که بر تن مردم نشسته غافلید.

شما حضرات چرا سخن گفتن از عدالت را فراموش کرده‌اید؟ چرا به هم‌جناحی‌هایتان نمی‌گوئید دست از بداخلاقی‌های سیاسی و بی‌عدالتی‌های اقتصادی بردارید تا مردم به پای صندوق‌های رأی بیایند و به کاندیدای مورد نظر شما رأی بدهند؟ آیا صدها هزار شهید و جانباز که این مردم برای حفاظت از انقلاب و نظام و کشور داده‌اند، کافی نیست که شما را از این بدمستی‌های قدرت‌طلبانه دور کند؟!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید