فردا در این مناطق کشور باران می‌بارد

کدخبر: ۳۹۱۹۸۵
مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به حاکمیت جوی آرام و ‌پایدار در بیشتر مناطق کشور، از آلوده شدن هوای شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت کشور از امروز (۲۲ بهمن) خبر داد.
فردا در این مناطق کشور باران می‌بارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان، اظهار کرد: از امروز تا یکشنبه (۲۲ تا ۲۶ بهمن) جوی آرام و ‌پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (۲۲ بهمن) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت انتظار می‌رود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه فردا (۲۳ بهمن) با گذر امواج تراز میانی، بهبود نسبی کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت رخ خواهد داد، اظهار کرد: فردا (۲۳ بهمن) بارش ‌پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و جمعه (۲۴ بهمن) در البرز شرقی و برخی مناطق شمال شرق ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، جمعه تا شنبه (۲۴ تا ۲۵ بهمن) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و ‌پرجمعیت دور از انتظار نخواهد بود.

وی همچنین گفت: یکشنبه (۲۶ بهمن) بارش ‌پراکنده در استان‌های ساحلی خزر ‌پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۳ بهمن) نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت کاهش ابربا حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۴ بهمن) صاف و در بعضی ساعات همراه با غبارمحلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید