اعلام زمان پیش‌فروش ۱۲ محصول ایران خودرو از یکشنبه ۱۸ خرداد +جزئیات

کدخبر: ۳۴۰۹۲۸
اقتصادنیوز: مراسم قرعه کشی ۱۵ هزار دستگاه از چهار مدل از محصولات ایران خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده روز شنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهادهای ذیربط در ساپکو برگزار می شود.
اعلام زمان پیش‌فروش ۱۲ محصول ایران خودرو از یکشنبه ۱۸ خرداد +جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، خرداد، قرعه کشی فروش فوق العاده/18خرداد آغاز پیش فروش 45هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو

مراسم قرعه کشی برای تخصیص 15 هزار دستگاه از چهار مدل از محصولات ایران خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده روز شنبه 17 خرداد ماه با حضور نمایندگان وزارت صمت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی، پلیس راهور ناجا و سایر نهادهای ذیربط در سالن همایش‌های ساپکو برگزار می شود.

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این‌باره گفت: ثبت نام و انتخاب محصول تا 14 خرداد به صورت شبانه روز انجام و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان بسته شد.

وی افزود: راستی آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای ایجاد نظام توزیع عادلانه در بازه زمانی روزهای 15 و 16خرداد انجام شد.

رحمانی اظهار کرد: اسامی منتخبین این طرح پس از پایان قرعه کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر می‌شود و برندگان تا 48ساعت فرصت دارند نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز عرضه 45 هزار دستگاه دیگر از محصولات این خودروساز از 18 خردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح پیش فروش، 12 مدل از خودروهای تولیدی ایران خودرو قابل عرضه است.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که در قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برنده نشده اند نیز می توانند در طرح پیش فروش 12 مدل از محصولات تولیدی این خودروساز مشارکت کنند.

وی تاکید کرد: بازه زمانی تحویل خودرو در قالب طرح پیش فروش 4 تا 12 ماهه است که براساس قرعه کشی تعیین می شوذ.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید