زمان انتشار نتایج قطعی اسامی داوطلبین انتخابات اعلام شد + جزئیات

کدخبر: ۳۲۱۹۴۳
اقتصادنیوز: رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: زمان اعلام نتایج قطعی اسامی داوطلبین انتخابات مجلس، 22 بهمن ماه خواهد بود و گمانه زنی ها در شرایط کنونی بی اساس است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام امیدرضا مبارک آبادی در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از همکاری تمام مسئولین در امر انتخابات و سعه صدر داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از بررسی و اعلام نظر هیئت مرکزی انتخابات، در حال حاضر شکایات واصله در شورای نگهبان در حال رسیدگی است و این روند با دقت لازم از سوی فقها و حقوقدانان انجام می گیرد.

وی افزود: یازدهم بهمن ماه صلاحیت داوطلبین (افرادی تائید شده یا رد شده) مشخص می شود و رد صلاحیت شدگان از تاریخ یازدهم بهمن ماه ۹۸ به مدت 3 روز فرصت دارند به شورای نگهبان تهران بر اساس آدرسی که اعلام خواهد شد، مراجعه و شکایت خود را ارائه کنند.

مبارک آبادی با تاکید بر اینکه آمار، اسامی یا مطالبی که بعضا در این خصوص، در سطح استان پخش می شود، صحت نداشته و گمانه زنی‌هایی که مطرح می شود، بی اساس است، اظهار کرد: اعلام قطعی تائید یا رد صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 22 بهمن ماه انجام خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید