بررسی آمار رسمی امروز بحران کرونا در 21 مهرماه

ثبت سیاه‌ترین روز کرونایی در ایران + نمودار

کدخبر: ۳۶۶۷۰۶
امروز تعداد جانباختگان روزانه بیماری کرونا به بالاترین سطح خود رسید و روز سیاه دیگری را در تقویم کرونایی ایران درج کرد. از سوی دیگر بیماران بدحال روزانه نیز با 51 نفر افزایش نسبت به دیروز رکورد دیگری را در روز جاری ثبت کرد.
ثبت سیاه‌ترین روز کرونایی در ایران + نمودار

به گزارش اقتصادنیوز آمار وزارت بهداشت و درمان در روز 21 مهر ماه سیاه‌ترین وضعیت فوتی‌ها را به تصویر کشید و درپی آن رکورد تعداد بیماران بد حال نیزبازهم شکسته شد. 

در آمار اعلام شده ازسوی وزارت بهداشت شمار مبتلایان روزانه پس از آنکه در روز گذشته به کمتر از 4 هزار نفر رسیده بود دوباره با رشد 10 درصدی نسبت به دیروز به 4 هزار و 206 نفررسید. 

امروز روند آمار جانباختگان نیز مانند دیروز رکورد زد و آمار بیشترین مرگ به نام 21 مهر ثبت شد.

بر این اساس آمار فوتی‌ها در روز گذشته به 251 نفر رسیده بود، این آمار بیشترین میزان فوتی از ابتدا تاکنون محسوب می شد. امروز اما این رقم با 19 نفر افزایش به 272 نفر رسید.

کرونای بدحال وفوتی

آمار نگران کننده دیگری که امروز رقم خورده است در زمینه بیماران بدحال است. تعداد بیماران وخیم در روز جاری به 4 هزار و 533 نفر رسید . این رقم بار دیگر پس از چندین رکوردشکنی پی در پی به بالاترین سطح خود در تمام روزهای کرونایی رسید.

بالا بودن آمار بیماران بدحال در هفته گذشته حاوی نکات نگران کننده‌ای در حوزه مبارزه با این بیماری است. چرا که بیماران بد حال همواره به توجهات و تجهیزات درمانی بیشتری نیازمند هستند و از این حیث از ابتدا تاکنون بیشترین فشار در هفته گذشته به بیمارستان ها وارد شده است.

کرونای بدحال وفوتی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید