ناجا خبرداد؛ کاهش قابل تامل تعداد ترددها در پایتخت

کدخبر: ۳۷۲۹۴۰
اقتصادنیوز: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از کاهش ۵۰ درصدی ترددها در مقایسه با جمعه های گذشته خبر داد.
ناجا خبرداد؛ کاهش قابل تامل تعداد ترددها در پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس مجید رنجبر اظهار داشت: از ابتدای امروز شاهد بارش نعمت الهی در پایتخت بودیم و خوشبختانه با وجود بارش باران، تردد در تمامی معابر پایتخت روان گزارش شده است و هیچ مشکلی نداشتیم.

وی افزود: در محدوده‌هایی که در جمعه‌های هفته قبل مانند محورهای منتهی به بهشت زهرا، بازار و مناطق مرکزی ترافیک داشتیم، امروز ترافیکی نداریم.

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تردد در پایتخت در امروز نسبت به هفته قبل کاهش ۵۰ درصدی داشته است.

رنجبر به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش باران و لغزنده بودن معابر از افزایش سرعت در خیابان‌های خلوت پرهیز کنند و همچنین با توجه به نوع رانندگی راننده از سرعت مطمئنه استفاده کنند تا بتوانند در بروز حادثه خودرو را کنترل کنند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به وضعیت ترددها برای تایم ظهرو عصرگاهی پیش بینی می‌شود تردد همچنان روان باشد.

وی در پایان متذکر شد: اگر رانندگان مجبور شدند در حاشیه بزرگراه‌ها توقف کنند، با توجه به شرایط بارانی و لغزندگی معابر و همچنین کاهش دید در پهلوگاه‌ها قرار بگیرند و از علائم نشانه‌ای مانند مثلث شبرنگ حتماً استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید