مای آرمان، بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی در تهران

کدخبر: ۵۴۲۶۳۹
مهاجرت برای تحصیل در کشوری دیگر، هزاران کیلومتر دورتر از خانه و خانواده شاید یکی از دشوارترین انتخاب‌های زندگی هر شخص باشد. با افزایش موج مهاجرت جوانان در سال‌های اخیر یکی از رایج‌ترین و بهترین روش‌های مهاجرت یعنی مهاجرت تحصیلی نیز بازار داغی پیدا کرده است.
مای آرمان، بهترین موسسه مهاجرت تحصیلی در تهران

مهاجرت تحصیلی به واسطه‌ی جایگاه علمی‌ای که برای علاقمندان به دانش فراهم کرده و آینده‌ی شغلی و آسایشی که می‌تواند در ادامه برای جوانان فراهم کند بیش از سایر روش‌های مهاجرتی مورد استقبال است.

آنچه که این روش مهاجرت‌ را تبدیل به یک مسیر دشوار می‌کند، پیچیدگی و طولانی بودن راه و نیاز به تجربه و مشاور برای به نتیجه رسیدن است.

موسسات و شرکت‌های مهاجرتی با هدف تسهیل این فرآیند و ارائه خدمات مشاوره‌ای به علاقمندان به تحصیل در سایر کشورها راه‌اندازی شده‌اند. تعدد این موسسات اعتماد به آن‌ها را دشوار می‌کند. به‌علاوه هدف بسیاری از علاقمندان به تحصیل در خارج، اخذ اقامت دائم از این طریق بوده و همین موضوع حساسیت انتخاب یک مشاور و موسسه حقوقی برای همراهی در طی این مسیر را بیشتر می‌کند.

در این نوشتار ویژگی‌هایی که یک موسسه مهاجرتی را قابل اعتماد می‌کند معرفی می‌کنیم، درباره چگونگی اخذ اقامت دائم از روش تحصیلی صحبت می‌کنیم و با معتبرترین موسسه مهاجرت تحصیلی در تهران آشنا می‌شویم.

چه موسساتی برای مهاجرت تحصیلی قابل اعتماد هستند؟

وجود هزاران موسسه، دانشکده و دانشگاه و صدها هزار رشته و دوره تحصیلی در کشورهای مختلف دنیا انتخاب مقصد را برای مهاجران تحصیلی کمی دشوار می‌کند. به‌علاوه زمانبند‌ی‌های اپلای کردن برای دانشگاه‌های مختلف، پیش‌نیازهای آن‌ها، شرایط و محدودیت‌های کشور مقصد، شرایط بورسیه تحصیلی و هزینه‌هایی که تحصیل در خارج برای دانشجویان به‌دنبال دارد بخشی از مواردیست که برای فرآیند مهاجرت تحصیلی باید در نظر گرفت.

موسسه‌های مهاجرتی با داشتن تجربه و دانش در تمامی این زمینه‌ها کار را برای شما ساده می‌کنند اما به چه موسساتی می‌توان اعتماد کرد تا زمان و پولمان را هدر نداده باشیم؟

موسسه مهاجرت تحصیلی دارای مجوز

پروانه فعالیت در داخل کشور و سند همکاری و مجوز فعالیت در کشور مقصد از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که به یک موسسه اعتبار می‌بخشد. مجوز فعالیت موسسات مهاجرت تحصیلی به‌وسیله وزارت علوم و تحقیقات در ایران صادر می‌شود.

دفتر کار فیزیکی موسسه مهاجرتی

دنیای وب فریبنده و مملو از مسیرهایی برای کلاهبرداری از افراد است. مراجعه حضوری به دفتر موسسات مهاجرتی علاوه بر اطمینان‌بخش بودن برای عقد قرارداد، مشاهده مجوزها و ارتباط با مشاوران ضروری است.

عقد قرارداد رسمی برای مهاجرت تحصیلی

تعهدات موسسه مهاجرتی و الزاماتی که شخص حقیقی بایستی برای انجام صحیح فرآیندها رعایت شود، در یک قرارداد رسمی میان طرفین باید قید شود. این کار ابهامات و منازعات آتی میان آن‌ها را کاهش داده و موجب شفافیت روند کار می‌شود.

سابقه فعالیت شرکت در زمینه مهاجرت

مهارت و تجربه کارشناسان و وکلای مهاجرتی هر موسسه تعیین‌کننده‌ی احتمال موفقیت آن‌ها در پرونده‌های مربوط است. تعداد پرونده‌های موفق هر موسسه و رضایت کلاینت‌های پیشین آن‌ها می‌تواند معیاری برای معتبر بودن آن‌ موسسه باشد.

خدمات صفر تا صد مهاجرتی

فرآیند مهاجرت تحصیلی از مرحله‌ی مشاوره برای انتخاب کشور مقصد و رشته مناسب تحصیلی آغاز شده و تا رسیدن دانشجو به کشور مقصد و اقامت در محل مناسب تا شروع کلاس‌ها ادامه دارد. یک موسسه خدمات مهاجرت تحصیلی معتبر هیچ یک از گام‌ها برای طی این مسیر را نادیده نمی‌گیرد.

موسسه ی مهاجرت تحصیلی

چطور با مهاجرت تحصیلی اقامت دائم بگیریم؟

یکی از اهداف دانشجویان بین‌المللی به‌خصوص افرادی که از ایران به سایر کشورها برای تحصیل مهاجرت می‌کنند، امکان اخذ اقامت دائم همان کشور است. در واقع دانشجویان، تحصیل در یک کشور را پلی قابل اعتماد برای امکان اقامت دائم در آن کشور می‌دانند.

قوانین کشورهای مختلف در رابطه با امکان اخذ اقامت دائم پس از تحصیل در دانشگاه‌های همان کشور متفاوت است. با توجه به این قوانین متفاوت و بر اساس تجربه موسسات مهاجرتی، بیشترین احتمال موفقیت در دریافت اقامت دائم از این روش برای کشورهای کانادا و استرالیا است.

وکلای مهاجرت و کارشناسان حقوقی هر موسسه با در نظر گرفتن اهداف شما از تحصیل به‌عنوان دانشجوی بین‌المللی و با در نظر گرفتن شرایط دیگر می‌توانند بهترین مقصد را برای شما انتخاب کنند.

در واقع اینکه در امکان‌پذیر بودن اخذ اقامت دائمی یک کشور با تحصیل در دانشگاه‌های آن کشور شکی نیست؛‌ آنچه که در این بین اهمیت دارد، تجربه و مهارت موسسه مهاجرتی در پیگیری پرونده‌ی شما و اشراف بر پیچ و خم‌های قانونی آن کشور برای تسهیل روند مهاجرت و اقامت است.

موسسه مای آرمان، بهترین موسسه خدمات مهاجرتی در تهران

موسسات معتبر بسیاری در تهران و شهرستان‌ها خدمات مهاجرتی را به علاقمندان تحصیل در کشورهای خارجی ارائه می‌کنند. موسسه‌ی مهاجرت تحصیلی مای آرمان با نام ثبتی آرمان پرشین خاورمیانه و با مدیریت فضل‌الله نصیری یکی از معتبرترین موسسات در زمینه ارائه این خدمات در تهران است.

این موسسه علاوه بر همراهی شما در مسیر پذیرش دانشگاه و دریافت ویزا از کشور مورد نظر، پلتفرم منحصربه‌فردی را برای انتخاب و مقایسه دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی در اختیار علاقمندان قرار داده است.

اولین پلتفرم تخصصی تحصیلات بین‌المللی به زبان فارسی که به علاقمندان این فرصت را می‌دهد تا از میان بیش از هزار دانشگاه و صدهزار دوره تحصیلی بهترین انتخاب را داشته باشند.

تیم حرفه‌ای مای آرمان با در اختیار داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات کشور و با نمایندگی بیش از ۲۰۰ دانشگاه مطرح دنیا آرمان تحصیلی هزاران دانشجو را محقق کرده است.

مهاجرت تحصیلی مای آرمان

خدمات ویژه‌ی موسسه مهاجرتی مای آرمان

آرمان پرشین خاورمیانه با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت و با به‌کارگیری مشاوران و وکلای باتجربه شرایط هر مقصد تحصیلی را به خوبی می‌شناسد. خدماتی که این موسسه به دانشجویان ارائه می‌کند شامل:

  • پلتفرم رایگان جستجو از میان ۱۵۰ هزار دوره دانشگاهی با جزییات کامل و امکان مقایسه

  • مشاوره رایگان تخصصی

  • ارائه برنامه اختصاصی متناسب با شرایط هر دانشجو

  • تعرفه معقول و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم موفقیت پرونده

  • دریافت مشاوره از فارغ‌التحصیلان معتبرترین دانشگاه‌های دنیا برای دریافت بورسیه

  • دریافت تضمینی ویزای تحصیلی پس از پذیرش از دانشگاه

  • اخذ ویزای همراه دانشجویی برای اطمینان خاطر بیشتر دانشجویان

  • رفع مشکلات مربوط به اقامت و اسکان در کشور مقصد با در اختیار داشتن تیم خدماتی اختصاصی

  • نمایندگی رسمی بیش از ۲۰۰ دانشگاه معتبر دنیا و تضمین موفقیت در آن‌ها

تمامی این ویژگی‌ها، مای آرمان را به انتخابی مطمئن برای دریافت مشاوره و انتخاب به‌عنوان مجری خدمات حقوقی مهاجرت تحصیلی کرده است. برای دریافت مشاوره رایگان از تیم متخصص آرمان پرشین خاورمیانه می‌توانید با رزرو وقت مشاوره به‌صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری از این خدمات استفاده کنید.

در کنار تمامی این موضوعات، وبسایت موسسه مای آرمان ابزارهای کاربردی مختلفی را برای افزایش دانش درباره موضوعات مرتبط با مدرک زبان انگلیسی بین‌المللی، دوره‌های دانشگاهی، مدارس، اطلاعات دانشگاه‌ها و مقاصد تحصیلی فراهم کرده است.

ابزار رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، معادل‌سازی نمرات زبان و مقایسه کشورها از جمله ابزارهاییست که به شما دید بهتری برای انتخاب کشور مقصد و قدم گذاشتن در مسیر مهاجرت تحصیلی ارائه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با موسسه آرمان پرشین خاورمیانه به صفحه اصلی وبسایت و پلتفرم مای آرمان مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید