بازیگر «مختارنامه» به کما رفت

کدخبر: ۳۰۸۸۷۶
​ملیحه ابراهیمی همسر ابراهیم آبادی گفت: پس از مدت‌ها مشکلات و بیماری ریه، ابراهیم دیروز مورد عمل تکه برداری از ریه قرار گرفت و متاسفانه پس از آن به کما رفت، این اتفاق ساعت ۱۱ صبح دیروز رخ داد.
بازیگر «مختارنامه» به کما رفت

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از میزان ملیحه ابراهیمی همسر ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی همسرش گفت: ابراهیم آبادی به دلیل مشکل ریه که مدت‌ها بود از آن رنج می‌برد ساعت ۱۱ صبح دیروز به کما رفته، وی تا دیروز صبح حالش خوب بود، اما هنگام آزمایش تکه برداری از ریه دچار مشکل شد و به کما رفت.

وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه حال ابراهیم آبادی به هیچ وجه خوب نیست و همچنان در کما به سر می‌برد.

ابراهیمی درباره دلیل به کما رفتن ابراهیم آبادی افزود: پس از مدت‌ها مشکلات و بیماری ریه، ابراهیم دیروز مورد عمل تکه برداری از ریه قرار گرفت و متاسفانه پس از آن به کما رفت، این اتفاق ساعت ۱۱ صبح دیروز رخ داد.

همسر ابراهیم آبادی دلیل عمل تکه برداری را اینگونه تشریح کرد: مشکل ابراهیم سرطان ریه نیست، اما به دلیل درد‌های بسیار ریه مجبور به تکه برداری شدیم، هنوز تشخیص پزشکان اعلام نشده، اما در حال حاضر مهمترین اتفاق بیرون آمدن ابراهیم از کما است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ما همه منتظر به هوش آمدن ابراهیم هستیم، از تمام مردم کشورم می‌خواهم که برای او دعا کنند، زیرا وی به شدت عاشق مردم است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید