خبر خوش برای دانشجویان در شرف ازدواج

کدخبر: ۵۸۱۱۵۵
اقتصادنیوز: رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت از پرداخت تسهیلات به دانشجویان در شرف ازدواج خبر داد.
خبر خوش برای دانشجویان در شرف ازدواج

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت از پرداخت تسهیلات ازدواج و کمک ودیعه مسکن به دانشجویان در شرف ازدواج و متاهل در لرستان خبر داد.

افت قیمت خودرو با تصویب لایحه واردات کارکرده‌ها + جدول

دکتر علی اکبر محمدی امروز ۲۹ خردادماه در بازدید از پردیس دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازدید تکمیل و تجهیز خوابگاه ۴۰۰ نفری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم برآن شد که تجهیز کامل این خوابگاه توسط صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت انجام شود.

وی اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار شد با همکاری و تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌های دولتی، پیگیری برای دریافت وام صورت گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویی نیز متعهد می‌شود براساس بند الف تبصره ۹ هم سود و هم کارمزد این وام را پرداخت خواهد کرد.

محمدی بیان کرد: برای ایجاد خوابگاه متاهلی  با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان پیگیر هستیم کارهای خوبی را به انجام برسانیم و خبرهای مسرت‌بخشی تا پایان شهریور ماه اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت متعهد شده به تمامی دانشجویان متاهل درخواست کننده وام متاهلی پرداخت کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت از پرداخت تسهیلات ازدواج و کمک ودیعه مسکن به دانشجویان در شرف ازدواج و متاهل در لرستان خبر داد و افزود: دانشجویان متاهلی که در خواست وام ودیعه مسکن داشته باشند و دانشجویانی که در شرف ازدواج هستند تسهیلات ازدواج آنان را  صندوق پرداخت خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید