خاندوزی توپ را به زمین بانک مرکزی انداخت / تکلیف عرضه محصولات ساختمانی در بورس چه شد؟

کدخبر: ۶۰۵۳۹۹
اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با بیان اینکه منتظر پاسخ بانک مرکزی هستیم تا بعد از آن مجمع‌ عمومی بانک آینده را برگزار کنیم، گفت: عرضه محصولات ساختمانی در بورس توسط ستاد اقتصادی دولت تعیین تکلیف شد و مقرر شد تا این محصولات همچنان از طریق بورس عرضه شوند.
خاندوزی توپ را به زمین بانک مرکزی انداخت / تکلیف عرضه محصولات ساختمانی در بورس چه شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران درباره علت تأخیر در برگزاری مجمع بانک آینده، گفت: با توجه به معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک، باید پاسخ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت می‌شد تا بتوانیم جلسه مجمع بانک را برگزار کنیم؛ اکنون منتظر پاسخ بانک مرکزی در این خصوص هستیم تا بعد از آن مجمع‌ عمومی بانک آینده را برگزار کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره موضوع عرضه محصولات ساختمانی در بورس خاطرنشان کرد: بحث محصولات ساختمانی توسط ستاد اقتصادی دولت تعیین تکلیف شد و مقرر شده تا این محصولات همچنان از طریق بورس عرضه شوند.

خاندوزی گفت: با هدف رفع ایرادات در خصوص نحوه عرضه محصولات ساختمانی در بورس کالا قرار بر این شد که کارگروه مشترکی شامل دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و همچنین سازمان بورس و اوراق بهادار ایجاد شده و ایرادات برطرف شود.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در مورد فرایند عرضه فولاد و سیمان در بورس کالا چند نکته دارد که در این کمیته بررسی خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید