در ۲ استان تهران و قم؛

حراج بزرگ لوازم خانگی آغاز شد

کدخبر: ۶۱۶۴۴۳
اقتصادنیوز: از امروز 27 آذر 1402 ،حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی برای 150 قلم لوازم خانگی آغاز می‌شود.در این حراج لوازم خانگی برقی، تجهیزات یارانه‌ای، تجهیزات پاکیزگی و شستشو، وسایل سرمایشی- گرمایشی و به فروش می‌رود.
حراج بزرگ لوازم خانگی آغاز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل  از اکوایران، خبر شصت و نهمین حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی برای 150 قلم لوازم خانگی را مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی این سازمان اعلام کرد.

به گفته حسن خالقی، فروش برخط این سازمان در ۲ استان تهران و قم به صورت هم‌زمان انجام می‌شود. در این حراج اقلام گوناگونی از جمله لوازم خانگی برقی، تجهیزات یارانه‌ای، تجهیزات پاکیزگی و شستشو، وسایل سرمایشی- گرمایشی و به فروش می‌رود.

خالقی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ارائه پیشنهاد قیمت در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۷ و ۲۸ آذر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ اقدام کنند.

به نقل از ایرنا، مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان اموال تملیکی هدف از برگزاری این حراج‌ها را جلوگیری از انحصار قیمت‌ها در بازار خواند و گفت: متقاضیان برای مشاهده کالاها در این حراج می‌توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مراجعه کنند.

او افزود: شرکت برای عموم مردم همچنین کارمندان آزاد است یک روز بعد از برگزاری حراج خرده‌فروشی، اسامی برندگان اعلام می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید