وعده تکراری به آبادانی‌ها/ وزیر نیرو زمان بهره‌برداری تصفیه خانه آبادان را اعلام کرد

کدخبر: ۶۲۱۶۱۱
اقتصادنیوز: وزیر نیرو گفت: تمام تلاش دولت و وزارت نیرو در استان خوزستان این است که آب مناسب برای همه استان تامین شود. اجرای طرح بزرگ غدیر نیز در این راستا بود و آب خوب و با کیفیت در بخشی از استان توزیع شد.
 وعده تکراری به آبادانی‌ها/ وزیر نیرو زمان بهره‌برداری تصفیه خانه آبادان را اعلام کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی اکبر محرابیان امروز ۲۱ دی ماه در حاشیه سفر خود به شهرهای آبادان و خرمشهر با اشاره به برنامه‌های سفر خود به خوزستان، اظهار کرد: سفر خود را از آبادان و خرمشهر آغاز کردیم و بازدیدهایی از طرح های فاضلاب این دو شهرستان انجام شد.

وی افزود: طرح تصفیه خانه فاضلاب آبادان نسبتا سرعت گرفته است و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد و عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب خرمشهر هر چه سریعتر به پایان برسد.

خبر مرتبط
کارخانه کربن خوزستان منتقل می شود؟

اقتصادنیوز: سومین کمیته فنی کارگروه هوای پاک استان خوزستان با موضوع جابجایی کارخانه کربن ایران در اداره کل حفاظت محیط زیست این استان با حضور کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

محرابیان عنوان کرد: با تکمیل این طرح های فاضلاب معضل فاضلاب این دو شهرستان به پایان خواهد رسید.

خبر مرتبط
جزییات افزایش قیمت نان در خوزستان/ علت مشخص شد

اقتصادنیوز: قیمت نان در خوزستان در راستای همسان سازی، افزایش پیدا کرده است، موضوعی که به گفته رییس اتحادیه نانوایان اهواز به دلایل مختلفی به تاخیر افتاده بود.

وزیر نیرو گفت: تمام تلاش دولت و وزارت نیرو در استان خوزستان این است که آب مناسب برای همه استان تامین شود. اجرای طرح بزرگ غدیر نیز در این راستا بود و آب خوب و با کیفیت در بخشی از استان توزیع شد.

آب شرب فقط باید برای مردم تخصیص یابد

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرای چند طرح آبرسانی دیگر که در برنامه وجود دارد، کل استان را بتوانیم پوشش دهیم.

محرابیان تاکید کرد: برای تامین برق آبادان و خرمشهر نیز پست‌ها و شبکه های برق متعددی در حال اجرا هستند که در این سفر بازدیدی از آن‌ها خواهیم داشت.

وی در خصوص تکمیل طرح غدیر عنوان کرد: برای تکمیل خطوط انتقال آب، باید دو تا سه نقطه را تکمیل کنیم.

محرابیان افزود: برخی از بخش‌ها که صنعتی و فضای سبز هستند در حال استفاده از آب شرب هستند که باید از این بخش جدا شوند و این آب صرفاً برای مردم تخصیص یابد و تامین آب این بخش‌ها به روش‌های دیگر از جمله شیرین سازی و پساب بهداشتی تامین شود تا آب شرب برای همه مردم به طور کامل تامین شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید