بذرپاش خبر داد:

اهدای 11 هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن

کدخبر: ۶۲۶۱۰۲
اقتصادنیوز : مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی گفت که مجوز صیادی برای شناور‌های صیادی که پیش از این برای بسیاری از مردم شهر‌های جنوبی کشور مشکل ساز شده بود برطرف شده و اهتمام جدی برای صدور مجوز‌های صیادی در شناور‌ها ایجاد شد.
اهدای 11 هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن

  به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، به گفته وی ۱۴ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در شهر‌های جنوبی کشور به متقاضیان تحویل داده شد و پیش از این هم ۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید که در مجموع ۲۰ هزار واحد مسکونی تحویل داده شده است همچنین ۱۱ هزار قطعه زمین به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن اهداشد.

خبر مرتبط
اظهارات بذرپاش درباره وضعیت مسکن مهر پردیس

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۱۶ هزار واحد بدون منابع مالی را از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز تحویل متقاضیان دادیم.

او می‌گوید: در قالب طرح جوانی جمعیت هم ۳ هزار و ۲۰۰ قطعه زمین تحویل داده که با احتساب اراضی اهدا شده در دوره قبل در مجموع ۵ هزار و ۷۰۰ زمین مسکونی در قالب این طرح اهدا شده است.

بذرپاش همچنین به آغاز عملیات اجرایی دو شهر جدید ساحلی خلیج فارس و مکران مرکزی در قالب شهر‌های ساحلی هم اشاره کرد و گفت: ۲۷ نقطه ساحلی شناسایی شده است که در مجموع مقرر شده است ۲۷ شهر ساحلی در کشور احداث شود.

وزیر راه وشهرسازی همچنین به احداث راه‌ها اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی ۹۳ کیلوکتر از باند دوم کریدور نوار ساحلی جنوب و بهره برداری از ۵۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه اصلی انجام شده است.

او گفت: عملیات اجرایی ساخت بیش از ۲ میلیون و ۴۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت است و اجرای این پروژه‌ها همچنان در حال افزایش است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید