این خودرو بازار ایران را دگرگون خواهد کرد/ متقاضیان فرصت را از دست ندهند

کدخبر: ۶۳۵۵۱۴
اقتصادنیوز: آریزو 6 جی تی جدیدترین محصول مدیران خودرو است که از یک موتور 1.6 لیتری TGDI سود می برد. همچنین این خودرو از یک گیربکس 7 سرعته نیز برای انتقال قدرت موتور به چرخ ها سود می برد.
این خودرو بازار ایران را دگرگون خواهد کرد/ متقاضیان فرصت را از دست ندهند

به گزارش اقتصادنیوز، آریزو 6 جی تی محصول جدید مدیران خودرو به زودی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

این خودروساز خصوصی از قیمت نهایی این محصول تازه خود رونمایی کرد. متقاضیان می توانند آریزو 6 جی تی را با قیمت یک میلیارد و 420 میلیون تومان خریداری کنند. این قیمتی است که مدیران خودرو برای مشتریان خود فاکتور می کند و با توجه به اینکه این خودرو هنوز در بازار حاضر نشده مشخص نیست قیمت بازاری آن چقدر خواهد بود. اما پیش بینی می شود از این محصول سدان مشتریان به خوبی استقبال کنند.

آریزو حدود یک دهه است که با مدل های متفاوت در بازار خودرو حاضر بوده و متقاضیان نیز بار که مدلی از آریزو به بازار آمده از آن استقبال خوبی کردند. آریزو 6 و فونیکس آریزو 6 پرو دو مدل آریزو 6 هستند که پیش از این در بازار حضور داشتند. بررسی قیمت تعیین شده برای فونیکس آریزو 6 پرو نشان می دهد قیمت آریوز 6 جی تی حدود 180 میلیون تومان از قیمت کارخانه ای فونیکس آریزو 6 پرو گران تر است.

بخشی از این اختلاف قیمت به دلیل آپشن ها و امکانات متفاوت آریزو 6 جی تی به نسبت فونیکس آریزو 6 پرو است.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «بازار برای این خودرو فرش قرمز پهن کرد/ سدان جذاب 1403 در دسترس متقاضیان» بخوانید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید