دور دنیا

هت‌تریک قیمت‌ها در مسیر کاهش/ عقب‌نشینی ریال عربستان در بازار

کدخبر: ۶۴۲۳۰۰
اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار ارز تهران از کاهش قیمت ها نسبت به روز گذشته حکایت داشت و قیمت ریال عربستان هم افت ارزش 80 تومانی را تجربه کرد و در پایان فعالیت معامله گران، 17351 تومان نرخ گذاری و مبادله شد.
هت‌تریک قیمت‌ها در مسیر کاهش/ عقب‌نشینی ریال عربستان در بازار

به گزارش اقتصادنیوز، پس از حدود ۹ سال صبر و انتظار و چند ماه بلاتکلیفی، سرانجام گره از سرگیری اعزام به عمره مفرده میان ایران و عربستان گشوده شد تا زائران ایرانی سرانجام عازم سرزمین وحی شوند.

با آغاز عملیات حج عمره و اعزام زائران خانه خدا، ۱۱ فرودگاه کشور پروازهای خود را به مکه و مدینه برقرار کرده اند و این روند از روز دوشنبه سوم اردیبهشت با اعزام زائران از فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شده و عملیات رفت تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، که دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه عازم عربستان خواهند شد

این در حالیست که اعزام زائران حج تمتع نیز از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. حال که بازار اعزام حجاج به خانه خدا دوباره داغ شده است، بهتر است نگاهی به آخرین قیمت ریال عربستان در بازار ارز تهران بیندازیم.

قیمت ریال عربستان امروز 3 اردیبهشت 1403

امروز در پایان معاملات بازار ارز تهران قیمت ریال عربستان در حالی خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته ریزش 80 تومانی را تجربه کرد و در پایان فعالیت معامله گران، 17351 تومان نرخ گذاری و مبادله شد.

ریال عربستان

قیمت دینار عراق امروز

قیمت دینار عراق در حالی سومین روز از اردیبهشت 1403 را پشت سر گذاشت که برای سومین روز متوالی خاطرات گذشته را برای فعالان بازار ارز زنده کرده و ثبات قیمت را در دستور کار خود قرار داد. هر دینار در پایان مبادلات امروز 49 تومان قیمت گذاری و خرید و فروش شد.

آخرین قیمت درهم امارات

معاملات بازار تهران امروز برای هر درهم در شرایطی سپری شد که همچون روز گذشته شیب نزولی را در پیش گرفت. واحد پول رسمی کشور امارات متحده عربی افت نامحسوس 11 تومانی را تجربه کرد و 17780 تومان معامله شد.

امروز همچنین نرخ برابری درهم امارات و دلار آمریکا به 3.67 رسید.

نرخ امروز ریال عمان در بازار

روند نزولی برای ریال عمان امروز هم تکرار شد و واحد پول رسمی کشور سلطان نشین حاشیه دریای عمان به مانند روز گذشته کاهش نه چندان محسوس 330 تومانی را تجربه کرد تا 169270 تومان قیمت گذاشته شود. این دومین روز پیاپی در بازار ارز تهران است که ریال عمان نوسان قیمتی کمتر از 500 تومان را تجربه کرده است.

ریال عمان

قیمت لیر ترکیه امروز

معاملات بازار ارز تهران امروز برای لیر ترکیه به مانند دینار عراق سپری شد و هر لیر در حالی روز دوشنبه را به پایان رساند که بدون تجربه تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته، 2015 تومان ارزش گذاری و خرید و فروش شود.

نرخ برابری لیر ترکیه و دلار آمریکا هم در بازار امروز تهران به 0.031 رسیده است که تغییری نسبت به روز گذشته نداشت.

آخرین قیمت منات آذربایجان

در بازار امروز منات هم به تبعیت از سایر ارزهای مرور شده در بازار تهران، کاهش قیمت را تجربه کرده و 30 تومان ارزان شد. هر منات در پایان معاملات امروز 38230 تومان مورد معامله قرار گرفت.

نرخ برابری منات آذربایجان با دلار آمریکا هم امروز 0.59 است.

منات آذربایجان

قیمت درام ارمنستان در بازار

درام ارمنستان امروز در بازار تهران در شرایطی معامله و خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است و پس از دینار عراق و لیر ترکیه، سومین ارزی است که ثبات قیمت را تجربه کرده و به مانند عصر روز یکشنبه 166 تومان معامله شد.

نرخ امروز رینگیت مالزی

امروز رینگیت مالزی هم در جریان معاملات ارزی بازار مسیری جز کاهش را پیش روی خود ندید و 10 تومان ارزان و 13610 تومان قیمت گذاشته شد.

آخرین نرخ بات تایلند

شرایط کاهشی حاکم بر بازار تهران بات تایلند را هم تحت تاثیر خود قرار داد و 15 تومان ارزان شد. هر بات امروز 1748 تومان ارزش گذاری و مبادله شد.

قیمت لاری گرجستان امروز

امروز همچنین قیمت لاری گرجستان هم پایین آمد و به 24510 تومان رسید تا نسبت به پایان معاملات روز گذشته بازار ارز تهران افت ارزش 80 تومانی داشته باشد.

سومین روز اردیبهشت ماه در حالی برای بازار ارز تهران سپری شده است که قیمت ها برای سومین روز متوالی شیب نزولی را سرلوحه کار خود قرار دادند و تنها دینار عراق، لیر ترکیه و درام ارمنستان خلاف جریان آب شنا کرده و ثبات قیمت را تجربه کردند. نکته جالب توجه که در معاملات امروز تکرار شد، نوسان محدود و اندک قیمت ها نسبت به روز گذشته بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید