رصد بازار خودروهای داخلی؛

رانا پلاس ارزان شد + جدول

کدخبر: ۴۶۰۱۲۵
اقتصادنیوز: ​بازار خودروهای ایران خودرو امروز 16 آذر در بازار هم رشد قیمت داشتند و هم افت قیمت را تجربه کردند.
رانا پلاس ارزان شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها همانند سایپایی ها امروز رشد اندک قیمت داشتند. براین اساس امروز «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز رشد یک میلیون تومانی در بازار داشتند و «رانا پلاس» هم افتی سه میلیونی را ثبت کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو روند پیش گرفته در بازار خودرو امروز در حالی صورت گرفته که دلار همچنان نوسان رو به بالای قیمت در بازار داشته و از سوی دیگر نتایج مذاکرات همچنان نامشخص است .

سیگنال صعودی خالق بیت کوین به بازار

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده دنا با رشد یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و با این شرایط امروز «دنا معمولی» در بازار 351 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  و «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد یک میلیونی در بازار  با قیمت 488 میلیون تومان عرضه شد. 

اما «رانا پلاس» امروز افتی 2 میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن در بازار به 308 میلیون رسید.

براساس ارزیابی های صورت گرفته می توان گفت امروز «پژو 206 تیپ 2» تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت 270 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «پژو 206 صندوقدار» و «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند و قیمت آنها به ترتیب به 305 و 307 میلیون تومان در بازار رسید.

از سوی دیگر  با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن» هم امروز رشد قیمت نداشتند. براین اساس امروز«سمند LX با موتورEF7» با قیمت 280 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «سورن پلاس» امروز 2 میلیون افت قیمت داشت و در بازار به 322 میلیون تومان رسید.

ایران 16

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید