رصد بازار خودروهای داخلی؛

جزییات قیمت محصولات ایران خودرو در 17 مهر + جدول

کدخبر: ۴۴۶۰۷۸
​اقتصادنیوز : پرونده پرتیراژهای ایران خودرو امروز 17 مهر 1400 با رشد یک تا دو میلیون تومان بسته شد.
جزییات قیمت محصولات ایران خودرو در 17 مهر + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با وجود آنکه دلار نوسان رو به پایین داشت اما در میان پرتیراژهای ایران خودرو چهار محصول رشد قیمت را تجربه کردند.

 به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای مشخص شدن وضعیت طرح ساماندهی خودرو از یک سو و نامشخص بودن زمان آغاز دور جدید مذاکرات از سوی دیگر از جمله دلایلی است که فعالان بازار سردرگمی در بازار خودرو را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند، در کنار این عوامل نوسان دائمی نرخ دلار نا اطمینانی در بازار را به همراه داشته و موجب شده تا عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود صورت گیرد، بطوریکه خریداران و فروشندگان تمایلی به معامله از خود نشان ندهند، هرچند شاید این بی رغبتی را می توان به پایان تعطیلات تابستانی و سفرهای تابستانی نیز نسبت داد. اما آنچه مسلم است نبود یک ثبات نسبی در بازار عمده دلیلی فاصله گرفتن خریداران از بازار محسوب می شود. 

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز در میان محصولات ایران خودرو امروز « سمند سورن پلاس »، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5» رشد قیمت در بازار داشته اند و سایر پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شده اند.

 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان  محصولات ایران خودرو امروز « پژو 206 تیپ 2» با افزایش یک میلیونی در بازار  250 میلیون تومان معامله شد. «پژو 206 تیپ 5» نیز رشد دو میلیونی داشت و قیمت آن به 292 میلیون تومان رسید.  اما«پژو 206 صندوقدار»  امروز بدون تغییر و با قیمت 288 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند سورن پلاس» امروز  در بازار افزایش یک میلیونی را ثبت کرد و با قیمت 310 میلیون تومان در بازار قیمت خورد. 

«سمند LX با موتورEF7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و بدون افزایش در بازار با قیمت 265 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

با توجه به روند بازار می توان گفت  «رانا پلاس» امروز 272 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  «دنا معمولی» هم با قیمت 327 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  نیز روز آرامی را سپری کرد و 467 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 17

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید