رصد بازار خودروهای داخلی؛

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار + جدول

کدخبر: ۴۶۱۸۰۶
اقتصادنیوز: ​رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو نیز همانند محصولات سایپا امروز 23 آذر 1400 بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار  + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که با وجود افت قیمت دلار اما بازار خودرو تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر بازار خودرو همچنان در انتظار نتیجه مذاکرات است، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو مشخص نبودن نتیجه مذاکره موجب شده تا شاهد سکوت در بازار باشیم.

همچنین نبود عرضه و تقاضا در بازار را نیز می توان به عوامل اثرگذار در بازار اضافه کرد، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هستند و تمایلی برای ورود به بازار ندارند.

حمام خون در بازار رمزارزها/ انفجار دوج کوین در روز سقوط بازار!

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

براساس ارزیابی بازار خودرو «دنا معمولی» امروز 353 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم در بازار 488 میلیون تومان قیمت خورد، قیمت «رانا پلاس» هم در بازار به 308 میلیون تومان رسید.  

از سوی دیگر قیمت «سمند سورن پلاس» نیز امروز بدون تغییر به 308 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «سمند LX با موتورEF7» هم امروز در بازار با قیمت 280 میلیون تومان عرضه شد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته می توان گفت امروز «پژو 206 تیپ 2» تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت 272 میلیون تومان عرضه شد. «پژو 206 صندوقدار» و «پژو 206 تیپ 5» هم در بازار تغییر قیمت نداشتند و قیمت آنها به ترتیب به 308 و 307 میلیون تومان در بازار رسید.

ایران خودرو 23

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید