رصد بازار خودروهای داخلی؛

تیبا صندوقدار 180 میلیونی شد + جدول

کدخبر: ۴۶۲۰۹۹
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا امروز 24 خرداد 1400 با رشد 1 تا 2 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.
تیبا صندوقدار 180 میلیونی شد + جدول

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ اخبار ضد و نقیض منتشر شده در خصوص مذاکرات عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو رشد قیمت را تجربه کند. رشدی که هم در میان محصولات سایپا دیده شد و پرتیراژهای ایران خودرو را تحت تاثیر قرار داد.

نوسان پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو این بازار امروز نه خریداری دارد و نه فروشنده ای وارد بازار می شود با این شرایط می توان گفت در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هستند و تمایلی برای ورود به بازار ندارند.

بیت کوین از نفس افتاد/ سقوط عجیب دوج کوین پس از جهش فوق العاده!

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «تیبا صندوقدار» و «ساینا» در بازار رشد 2 میلیون تومانی ثبت کردند.

با این شرایط می توان گفت قیمت «تیبا صندوقدار» در بازار به 180 میلیون تومان رسید و «ساینا» هم 193 میلیونی شد. در این میان «تیبا2» معمولی هم در بازار با افزایش یک میلیونی در بازار 186 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

از سوی دیگر براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز رشد یک میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 346 میلیون تومان رسید.

همچنین رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده کوییک رشد یک میلیونی در بازار داشت و با این شرایط «کوییکR» در بازار 203 میلیون تومان و «کوییک معمولی» هم با قیمت 195 میلیون تومان عرضه شدند.

سایپا 24

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه