رصد بازار خودروهای داخلی؛

ورود «دنا پلاس توربو اتومات» به کانال 700 میلیون‌تومانی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۵۹۰۷
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو امروز 12 شهریور 1402 با نوسان در بازار قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط برخی از محصولات ایران خودرو رشد قیمت داشتند و برخی دیگر طعم افت قیمت را چشیدند.
ورود «دنا پلاس توربو اتومات» به کانال 700 میلیون‌تومانی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان قیمت در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خورده که امروز دلار شکلی افزایشی داشت، اما این افزایش نتوانست بازار خودرو را به طور کامل تغییر دهد و با این شرایط برخی از پرطرفدارهای ایران‌خودرو رشد قیمت داشتند و برخی دیگر افت قیمت.

در میان محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو امروز  «207 پاناروما اتومات» در بازار افتی 8 میلیونی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» به کانال 700 میلیونی‌ها رسید و افتی 7 میلیونی را تجربه کرد و «هایما S5 پلاس» و «دنا پلاس» افت 5 میلیونی داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است نسبت به چهارشنبه گذشته قیمت «سمند سورن پلاس» در بازار 567 میلیون تومانی شد و رشد 2 میلیونی قیمت را تجربه کرد، اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز افتی 5 میلیونی داشت و قیمت آن به یک میلیارد و 145 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر در بازار امروز «رانا پلاس» هم رشد سه میلیونی داشت و 488 میلیون تومان قیمت خورد.

اما خانوداه دنا امروز افت قیمت داشتند،‌ با این شرایط «دناپلاس» در بازار  620 میلیون تومان قیمت خورد و افت 5 میلیونی داشت و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 7 میلیونی به 800 میلیون تومان رسید و این خودرو را به مرز کانال 700 میلیونی‌ها رساند. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» افت 8 میلیونی در بازار داشت 765 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران اقتصاد 12

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی