رصد بازار خودروهای داخلی؛

خودرو با رشد به تعطیلات رفت و برگشت + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۷۰۳۱
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو همانطور که با افزایش قیمت به تعطیلات آخر هفته گذشته رفتند امروز هم با رشد از تعطیلات بازگشتند.
خودرو با رشد به تعطیلات رفت و برگشت + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز در کنار رشد قیمت خودرو نرخ دلار هم شکل افزایشی داشته است، دلار با نواسان رو به پایین به تعطیلات آخر هفته رفت بود. رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو خبری از خرید و فروش نیست و بازار خودرو در رکود کامل بسر می برد.

براساس ارزیابی‌ها امروز پرطرفدارهای ایران خودرو رشد 6 تا 8 میلیونی داشتند. با این شرایط امروز «هایما S5 پلاس» و «207 پاناروما اتومات» در بازار رشد 10 میلیونی داشتند و رشد «رانا پلاس» هم در بازار 48 میلیون تومان برآورد شده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است نسبت به چهارشنبه گذشته قیمت «سمند سورن پلاس» در بازار 570 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت، اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز رشدی 10میلیونی داشت و قیمت آن به یک میلیارد و 175 میلیون تومان رسید. اما در بازار امروز «رانا پلاس» و رشدی 48 میلیون تومانی داشت.

اما در میان خانوداه دنا هم امروز «دناپلاس» رشد یک میلیونی در بازار داشت و  636 میلیون تومان قیمت خورد. قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم 806 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 2 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» در بازار افزایشی 10 میلیونی داشت و 780 میلیون تومانی شد.

ایران اقتصاد 18

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید