رصد بازار خودروهای داخلی؛

یک اتفاق عجیب در بازار محصولات سایپا+ جدول

کدخبر: ۶۰۶۵۲۸
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان می‌دهد اکثر محصولات سایپایی‌ها امروز 6 آبان در بازار کشف قیمت نشدند.
یک اتفاق عجیب  در بازار محصولات سایپا+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG »، «کوییک معمولی» و «تیبا هاچ‌بک» محصولاتی بودند که امکان کشف قیمت آنها وجود نداشت. به گفته فعالان بازار خودرو شاید علت اصلی این موضوع اعلام قیمت‌های جدید توسط سایپا باشد. اما این دلیل به تنهایی مسبب حذف این خودروها از بازار امروز نبود. نوسانات دلار و اوضاع ناآرام منطقه بازار خودرو را به هم ریخته و موجب شد تا در این آشفته بازار تقاضا برای محصولات سایپا به کمترین حد خود برسد.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG »، «تیبا صندوقدارSX  »، «تیبا هاچ‌بکEX »، «کوییک دنده‌ای R »، «کوییک دنده‌ایS » و «ساینا دنده‌ایS » مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» بدون تغییر در بازار 580 میلیون تومان قیمت گذاری شد.   در میان خانواده کوییک «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 355 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش 5 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر 348 میلیونی ماند.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز «تیبا صندوقدارSX» در بازار 338 میلیون تومان گذاری شد و و «تیبا هاچ‌بک» هم با کاهش 8 میلیونی در بازار 330 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. «ساینا دنده‌ایS» هم امروز در بازار 351 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

8sKYmq7NomhV

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید