هیولای جدید مرسدس بنز بازار را غافلگیر خواهد کرد/ منتظر این محصول جذاب باشید+ عکس

کدخبر: ۶۴۲۰۱۸
اقتصادنیوز: محصول جدید مرسدس بنز که قرار است در سال 2025 به بازار خودرو عرضه شود؛ هیولایی جذاب و لاکچری است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.
هیولای جدید مرسدس بنز بازار را غافلگیر خواهد کرد/ منتظر این محصول جذاب باشید+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، هنگامی که سوپراسپرت مک لارن P1، پورشه 918 اسپایدر و لافراری به بازار آمد، قدرت هیبریدی افزایش سرعت آنها به عنوان یک اتفاق تازه در نظر گرفته شد. چرا که راهی نو برای روشن کردن بی سر و صدا ماشین به منظور اذیت نکردن همسایگان بود.

افزایش سریع گشتاور در زمانی که موتورهای گازسوز قدرتمند آنها نیاز به ضربه کوچکی داشتند هم نام این سه محصول را بیش از همیشه بر سر زبان ها انداخت. اما حالا باید منتظر مرسدس-AMG GT 63 S E  محصول 2025 و سوپراسپرت های تقویت شده الکتریکی آن باشیم. قدرتمندترین AMG GT دارای 805 اسب بخار قدرت است و یک چهارم این قدرت از یک موتور الکتریکی تامین می شود. این همچنین قدرتمندترین خودرو در خط تولید جدید AMG است. موتور الکتریکی AMG GT 63 S E Performance روی محور عقب آن نصب شده و مستقیماً روی آن عمل می کند و 201 اسب بخار قدرت و 236 پوند فوت گشتاور را به تنهایی به دیفرانسیل عقب از طریق یک گیربکس اتوماتیک دو سرعته ارائه می کند. به لطف سیستم تمام چرخ متحرک مکانیکی، موتور الکتریکی همچنین می تواند در صورت تشخیص لغزش چرخ در عقب، نیروی خود را به جلو ارسال کند.

مرسدس بنز

این خودرو هرچند از قوای محرکه پلاگین‌هیبریدی استفاده می‌کند اما نه روی کاهش مصرف سوخت بلکه روی افزایش پرفورمنس تمرکز دارد و به همین دلیل مرسدس باطری‌های خودرو را همیشه در دمای بهینه نگه می‌دارد. این باطری تنها ۶.۱ کیلووات ساعت ظرفیت دارد و مرسدس فعلاً برد تمام الکتریکی GT63 را اعلام نکرده است.

مرسدس بنز

محصول جدید بنز هنوز هم تمام ترفندهای زیبای سوپراسپرت هیبریدی مانند استارت بی‌صدا را انجام می‌دهد، اما وقتی راننده با پای راست خود از موتور برقی و V-8 درخواست قدرت می‌کند، آنها را ملزم می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید