ترافیک سنگین در ۳ بزرگراه تهران

کدخبر: ۵۱۲۰۴۱
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح روز دوشنبه را تشریح و سه بزرگراه شهید نواب صفوی، شهید همت و امام علی(ع) را دارای بیشترین حجم ترافیک صبحگاهی اعلام کرد.
 ترافیک سنگین در ۳ بزرگراه تهران

به گزارش اقتصادنیوز ، سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا،  درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در روز دوشنبه دهم مردادماه گفت: حجم ترافیک صبحگاهی در روز جاری نیز از دقایقی بعد از طلوع آفتاب در معابر تهران آغاز شده و مسیر کلی آن هم از غرب، شرق و جنوب به سمت مرکز و شمال تهران است و پیش‌بینی می‌شود که تا یکی دو ساعت دیگر ادامه داشت و سپس از حجم آن کاسته شود.  

وی با اشاره به با رصدهای انجام شده از طریق دوربین‌های مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین گزارش‌های ماموران این پلیس از سطح معابر، اظهارکرد: در مجموع می‌توان گفت که صبح امروز ترافیک پرحجمی را در اکثر شبکه معابر اصلی و بزرگراه‌های پایتخت داشتیم، اما این ترافیک به جز در چند نقطه روان و بدون گره سنگین ترافیکی بود.  

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیک معابر گفت: گزارش‌ها حاکی از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین صبحگاهی در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری و جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری و بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از رحمانی است.

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه شهید بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز دارای بار ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده است.  

شریفی افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران از چیتگر نیز دارای بار ترافیکی پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین گزارش شده است.  

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در بزرگراه آزادگان نیز شاهد بار ترافیکی صبحگاهی هستیم، گفت: در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از بزرگراه شهید چراغی  و خیابان جانبازان در هردو مسیر نیز دارای بار ترافیکی سنگین گزارش شده است.  

وی با بیان اینکه برابر گزارش‌ها امروز بزرگراه‌های شهید نواب صفوی، شهید همت و امام علی(ع) دارای پرحجم‌ترین و بیشترین بار ترافیک صبحگاهی بودند، گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر  و میادین شهر تهران حضور داشته و نسبت به روان‌سازی و کنترل ترافیک اقدام خواهند کرد. رانندگان نیز باید توجه داشته باشند که کوچکترین توقف موجب ایجاد ترافیک می‌شود و از این رو از هرگونه توقف در محل‌های غیرمجاز حتی برای چند ثانیه نیز پرهیز کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید