پرچم اسپانیا از عکس پپ گواردیولا حذف شد + عکس

کدخبر: ۵۱۹۵۱۶
روی عکس تمامی بازیکنان باشگاه منچسترسیتی، پرچم کشورشان به چشم می خورد ولی در عکس پپ گواردیولا پرچم اسپانیا دیده نمی شود.
پرچم اسپانیا از عکس پپ گواردیولا حذف شد + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه است که پرچم اسپانیا روی عکس پپ گواردیولا در وبسایت باشگاه منچسترسیتی دیده نمی شود و همین مساله حساسیت‌هایی را در اسپانیا به همراه داشته است.

 منچسترسیتی شروعی خوب در فصل جدید داشته و پس از پنج هفته با 13 امتیاز در رده دوم قرار دارد. سیتی تنها برابر نیوکسل امتیاز از دست داد و متوقف شد. تیم تحت هدایت پپ گواردیولا از سال 2016 تاکنون توانسته چهار بار قهرمان لیگ برتر شود و فصل جاری نیز مدعی شماره یک است.

نشریه اسپانیایی مارکا موردی عجیب در این باشگاه را بازتاب داد. در وبسایت باشگاه منچسترسیتی، روی عکس تمامی بازیکنان باشگاه، پرچم کشورشان نیز به چشم می خورد ولی در عکس پپ گواردیولا پرچم اسپانیا دیده نمی شود. کارلوس ویسِنس و ریچارد رایت، دستیاران پپ، نیز شرایط مشابهی دارند. ویسِنس اسپانیایی و رایت انگلیسی است. اما روی عکس دیگر دستیاران پپ پرچم کشورشان دیده می شود.

پپ گواردیولا اهل کاتالونیاست و همیشه از استقلال‌طلبی این ایالت دفاع کرده است. او چند سال پیش تلاش های سیاسی آشکاری برای استقلال کاتالونیا از اسپانیا نیز انجام داد. مساله‌ای که حالا باعث شده مارکا روی نبودن پرچم اسپانیا در عکس پپ گواردیولا حساس شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید