انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق ایران!

کدخبر: ۶۰۲۸۵۷
اقتصادنیوز: ​فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق مسلح با کشف یک تن انواع مواد افیونی توسط پلیس استان در سراوان و خاش خبر داد.
انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر  در جنوب شرق ایران!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم؛ سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل محموله های سنگین مواد مخدر توسط اعضای دو باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های سراوان و خاش به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با دو دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان های موصوف بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی اضافه کرد: در چند عملیات جداگانه ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که با اقدام برتر پلیس, عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات ها، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان های مذکور با درگیری های مسلحانه سه سوداگر مرگ از اعضای دو باند دستگیر، یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و 2 دستگاه خودرو نیز متوقف شد. ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن تریاک کشف کردند.

انهدام باند سارقان مسلح در چابهار

جلیلیان در تشریح جزئیات خبر دیگری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه که باعث رعب و وحشت میان شهروندان در سطح شهرستان چابهار گردیده بود، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار با کار شبانه روزی، رصد های اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت از مظنونین طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار نفر را دستگیر کرده ، که در بازرسی اولیه از آنان یک قبضه سلاح کلت کمری بهمراه مهمات مربوطه کشف شد.

جلیلیان افزود: این سارقان جوان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به 36 فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید