انتقاد رئیسی از سیاست کوچاندن فلسطینی‌ها توسط اسرائیل

کدخبر: ۶۰۴۱۳۲
اقتصادنیوز: رئیس جمهور اظهار کرد: سیاست وقیحانه رژیم صهیونیست مبنی بر کوچاندن اجباری ساکنین غزه از زادگاهشان رفتاری مغایر با همه قوانین بین‌المللی، اخلاق و اصول انسانی است.
انتقاد رئیسی از سیاست کوچاندن فلسطینی‌ها توسط اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی، در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به جنایات هولناک اسرائیل بر علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، گفت: سیاست وقیحانه این رژیم مبنی بر کوچاندن اجباری ساکنین غزه از زادگاهشان اگر چه هرگز محقق نخواهد شد، اما رفتاری مغایر با همه قوانین بین‌المللی، اخلاق و اصول انسانی است.

حزب‌الله لبنان پرچم خونین انتقام برافراشت؟+فیلم

وی در ادامه با انتقاد شدید از سکوت برخی دولت‌ها و مجامع بین‌المللی در قبال بی‌سابقه‌ترین جنایات ضدبشری که این روزها از سوی اسرائیل علیه مردم فلسطین اعمال می‌شود، تصریح کرد: معتقدین به خدا و وجدان بشری و یا قائلین به اعتبار تاریخ که در مقابل این جنایات سکوت پیشه کرده‌اند، بدانند که بابت رفتار امروز خود باید در پیشگاه خدای متعال، وجدان‌های بیدار و قضاوت تاریخ پاسخگو باشند.

هشدار حقوق بشری آمریکا به اسرائیل!

رئیس جمهور، در ادامه، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران عنوان و تاکید کرد: در تلاش برای توقف بمباران مناطق مسکونی غزه و ایجاد دسترسی ساکنین این منطقه به اقلام  اساسی، از دست دادن لحظات و دقایق هم زیان‌بار و خسارت‌آفرین است و ضرورت دارد همه کشورها به مسئولیت خود در این زمینه عمل کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید