هشدار برای این ‌استان‌ها/ طوفان در راه است

کدخبر: ۶۰۴۷۴۵
اقتصادنیوز: صادق ضیائیان گفت: هشدار سطح نارنجی برای پایان هفته در جهت افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج صادر شده است.
هشدار برای این ‌استان‌ها/ طوفان در راه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته مدیرکل پیش‌بینی هشدار سازمان هواشناسی در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر، در شمال خلیج فارس صادر شده است.

جزئیات آتش‌سوزی در پتروپالایش بوشهر + فیلم

او می‌گوید: غرق شدن شناگران، پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، اختلال در تردد‌های دریایی شناور‌های سبک و فعالیت‌های تفریحی، ایجاد اختلال در فعالیت‌های فراساحل و سکو‌های نفتی در فراساحل  از جمله مخاطراتی است که سازمان هواشناسی نسبت به آن‌ها هشدار داده است.

بغض تلخ مهرداد صدیقیان در مراسم عزای داریوش مهرجویی

وی افزود: توصیه می‌شود ممنوعیت و محدودیت فعالیت‌های تفریحی، شنا، شیلاتی و تردد شناور‌های سبک و تفریحی، اتخاذ شود و محدودیت و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناور‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های فراساحل و فعالیت‌های سکو‌های نفتی را هموطنان در دستور کار خود قرار دهند.

وی در خصوص هشدار بعدی گفت: افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج  طی روز‌های پنج شنبه و جمعه را خواهیم داشت‌.

او گفت: افزایش سرعت وزش باد بیشینه تا ۳۲ نات و افزایش ارتفاع بیشینه امواج بیش از ۱/۵ متر در سواحل و دور از سواحل بیش از ۲/۵ متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان و مازندران و دور از ساحل استان گلستان، در دریای خزر خواهیم داشت.

وی گفت: غرق شدن شناگران، پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، اختلال در تردد‌های دریایی شناور‌های سبک و فعالیت‌های تفریحی و ایجاد اختلال در فعالیت‌های فراساحل از جمله مخاطراتی است که شهروندان باید نسبت به آن هوشیار باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید